فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو خبر داد:

۱۰۰۰ لیتر بنزین رایگان برای شیرازی ها

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو ازعرضه MVM X۳۳ جدید در دو تیپ اتومات و دنده ای ، MVM۵۵۰ در دو تیپ اتومات و دنده ای و همچنین MVM ۳۱۵ در دو مدل هاچ بک و صندوق دار و محصولی جدید در رنج قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان برای اولین بار در نمایشگاه شیراز خبر داد.

۱۰۰۰ لیتر بنزین رایگان برای شیرازی ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» امیر حسن امیری با اشاره به اینکه محصول جدید مدیران خودرو خودرویی زیبا ،جذاب و جوان پسند و کم مصرف است گفت: این خودرو یکی از پرفروش ترین خودروها در بازارهای بین المللی بوده است و مدل الکتریکی این خودرو نیز هفته آینده در اولین سمپوزیوم خودروهای الکتریکی و هیبریدی رونمایی می شود.
    وی همچنین با بیان اینکه شرکت مدیران خودرو نخستین خودروسازی است که اولین خودرو الکتریکی کشور را  روانه بازار می کند  اظهار کرد: به همین دلیل ما انتظار داریم مسئولین و دولت کمک کنند تا با در نظر گرفتن  یارانه ها و سوبسیدهایی  شرکت مدیران خودرو بتواند به عنوان خودروسازی پیشتاز، این خودرو پاک و سبز را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند.
    مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو  همچنین تصریح کرد: در چین 60 درصد قیمت خودرو برقی را دولت به صورت یارانه پرداخت می کند بنابراین  انتظار می رود که در ایران نیز دولت در این ارتباط پشتیبانی و حمایت لازم را انجام دهد .
    وی همچنین در خصوص شرایط فروش شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه امسال گفت : شرایط فروش ویژه ای در نمایشگاه شیراز  در نظر گرفته شده است به طوری که به کسانی که  در این نمایشگاه محصولات MVM خریداری نمایند 1000 لیتر بنزین رایگان اختصاص داده می شود و اطلاع رسانی لازم هم در این ارتباط انجام شده است.
    وی افزود : علاوه بر این ، مدل جدید دیگری در برنامه رونمایی شرکت قرار دارد که امسال و در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته می شود. شرکت مدیران خودرو درنظر دارد تا  هر فصل یک مدل جدید را در رده های قیمتی مختلف و با امکانات و آپشن های مناسب و شرایط فروش  خوب به بازار عرضه نماید.
    وی گفت : شرکت مدیران خودرو همواره  به دنبال این است که با داشتن سبد کاملی از محصولات در رنج  قیمتی مختلف شرایط خوبی را برای  مشتریان بوجود آورد .

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو