فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۰۶۰»

بیشترین میزان توزیع بنزین طی دو روز در فارس رقم خورد

عصر خودرو : مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: در روز های پنجم وششم خردادماه بیش ازهفت میلیون لیتر بنزین در جایگاه های سوخت توزیع شد که این مقدار برای نخستین مرتبه در فارس بود.

بیشترین میزان توزیع بنزین طی دو روز در فارس رقم خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا امین  با اعلام اینکه منطقه پخش فرآوردهای نفتی فارس پس از تهران و اصفهان بیشترین مقدار توزیع در کشور را  برعهده دارد افزود: روزانه چهار میلیون 300 هزار لیتر در استان فارس بنزین توزیع می شود که بر اساس آمارها،در روز های پنجم وششم خردادماه بیش از هفت میلیون لیتر بنزین در جایگاه های سوخت توزیع شد که این مقدار برای نخستین مرتبه انجام شده است.

    امین اضافه کرد:از این مقدار توزیع بنزین در استان فارس، دو میلیون و 300 هزار لیتر در شیراز از طریق 68 جایگاه و دو هزار و 600 نازل فعالریا، توزیع روزانه  بنزین در شهرستان شیراز انجام می شود.

    وی با بیان اینکه به دلیل گستره توزیع سوخت، این منطقه 16 ناحیه سوخت رسانی را بر عهده دارد، گفت: در حال حاضر 45 درصد سوخت استان فارس از طریق پالایشگاه شیراز و مابقی از استان های دیگرتامین می شود که قرار است با بهره برداری مخزن دوم ذخیره سوخت استان، مقدار ذخیره فارس را افزایش دهیم.

    مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با اشاره به توزیع بنزین یورو 4 در شیراز نیز گفت: بر اساس بخشنامه وزارت نفت، قراراست به زودی در کلانشهر شیراز و اهواز بنزین یورو 4 توزیع شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود دلیل پر ازدحام بودن برخی جایگاه های کلانشهر شیراز را موقعیت محلی و کمبود جایگاه در منطقه اعلام کرد و افزود: تمامی جایگاه های توزیع سوخت از بنزین استاندارد برخوردار هستند و تنها هفت درصد آنها فرسوده و در حال نوسازی می باشند.

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس با بیان اینکه در غرب شهر شیراز با کمبود جایگاه های سوخت مواجه هستیم، گفت: در حال حاضر از طریق 68 جایگاه خصوصی و دولتی سوخت خودروهای کلانشهر شیراز تامین می شود که مهمترین علت کمبود جایگاه در غرب شیراز گران بودن زمین برای ساخت و ساز است.

    امین ادامه داد: در حال حاضر باکمبود 10 جایگاه سوخت در مناطق غرب شیراز مواجه هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط