فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۰۵۵»

پالایشگاه بنزین یورو ۴ در شهرستان فراشبند احداث می‌شود

عصر خودرو : : فرماندار شهرستان فراشبند گفت: ساخت پالایشگاه بنزین فراشبند از هفته آینده با تولید بنزین یورو ۴ آغاز می‌شود.

پالایشگاه بنزین یورو ۴ در شهرستان فراشبند احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محسن پورزاعی با بیان اینکه زمین اختصاص داده شده برای ساخت این پالایشگاه در کنار پالایشگاه گاز فراشبند قرار دارد، اظهار داشت: با سرمایه‌گذاران برای ساخت پالایشگاه بنزین توافق شده و 10 هکتار زمین برای ساخت این پالایشگاه در اختیار آنان قرار گرفته است.

    پور زارعی گفت: هم اکنون میعانات گازی استخراج شده در پالایشگاه گاز فراشبند برای تبدیل به فرآورده‌های مختلف با خطوط لوله به شیراز منتقل می‌شود که با ساخت پالایشگاه بنزین در فراشبند، این روند طولانی مدت پایان می‌یابد و میعانات گازی در پالایشگاه بنزین فراشبند به بنزین یورو 4 تبدیل می‌شود.

    فرماندار فراشبند افزود: این پالایشگاه که با 300 میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی ساخته می‌شود، برای یک‌هزار و 400 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم، شغل ایجاد می‌کند.

    پور زارعی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های پالایشگاه میعانات گازی شهرستان فراشبند تصریح کرد: هم اکنون در فاز یک پالایشگاه میعانات گازی فراشبند نیز روزانه 40 میلیون مترمکعب گاز تولید می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط