فونیکسریمکسبهتام

نمایش محصولات ایران خودرو در بزرگ ترین شهر آفریقا

عصر خودرو : نخستین نمایشگاه تخصصی و اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با حضور خودروسازان بزرگ ایرانی در کنار سایر تولیدکنندگان، تجار و فعالان اقتصادی کشورمان در بندرلاگوس برگزار می شود.

نمایش محصولات ایران خودرو در بزرگ ترین شهر آفریقا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکو پرس، در این نمایشگاه که از 19 تا 21 خردادماه برپا می شود، گروه صنعتی ایران خودرو در غرفه ای به مساحت 200 متر مربع برای اولین بار کیفیت، قدرت و زیبایی تولیدات صنعتگران خلاق ایرانی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

    این گروه صنعتی با حضورشاخص در نمایشگاه لاگوس و در جهت تحقق اهداف صادراتی، جدیدترین تولیدات خود از جمله دنا، رانا، سورن، سمند ال ایکس، سمند اس ای و وانت آریسان را  برای ورود به  بازار بزرگ غرب آفریقا معرفی می کند.

    گروه صنعتی ایران خودرو تا کنون به 40 کشور دنیا خودرو صادر کرده و مدت ها است خودروهای پارس در مصر، پژو 206 اس دی در الجزایر، سمند و تاکسی سمند در خیابان های سنگال درحال ترددند و برند «آیکو» برای مردم قاره سیاه، برندی شناخته شده است.

    نیجریه تقریبا تمام نیاز خودرویی خود را از خارج از کشور تامین می کند. با توجه به زیرساخت های در حال توسعه در کشور 170 میلیونی نیجریه، بسیاری از کارشناسان، پتانسیل بازار خودروی این کشور را بسیار بالا دانسته و ایران خودرو در تلاش است تا سهمی از این بازار را از آن خود کند.

    این کشور را به دلیل مبادلات اقتصادی زیاد و بازاری در حال رونق، بزرگترین بازار غرب آفریقا نامیده اند.

    ایران خودرو ماه جاری در نمایشگاه دیگری در الجزایر به عنوان یکی دیگر از کشورهای شمال آفریقا حضور داشت و بدین ترتیب بر توسعه بازار این منطقه در برنامه های صادراتی خود تاکید کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط