فونیکسریمکسبهتام

جاده مرگ باز هم قربانی گرفت

عصر خودرو : جاده مرگ در استان لرستان باز هم قربانی گرفت تا این بار مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود در اثر تصادف در این محور دار فانی را وداع گوید.

جاده مرگ باز هم قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    مهر، بهره برداری از چهارخطه ازنا - اراک به عنوان یکی از حادثه خیز ترین جاده های لرستان تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است؛ جاده ای که  همواره مرگ در این محور ترانزیتی گشت نامحسوس می زند.

    با توجه به قرار داشتن منطقه ویژه اقتصادی لرستان و گمرک در شهرستان ازنا که این روزها مسیر توسعه و شکوفایی را طی می کند ایجاد محورهای ارتباطی ایمن زمینه رونق اقتصادی این شهرستان را بیش از پیش فراهم می کند.

    اما در این میان جاده ازنا - اراک در ابتدا با هدف ایجاد ارتباط محلی بین شهرستان های ازنا و شازند ایجاد شد اما بعد ها به دلایل مختلف از جمله مسیر هموار و کاهش زمان سفر تبدیل به یک جاده ترانزیتی شده است به گونه ای که اکثر وسایل نقلیه عبوری از آن خودروهای سنگین هستند.

    صبح چهارشنبه باز هم در این جاده شاهد حادثه ای ناگوار بودیم و مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود بر اثر تصادف جان خود را از دست داد و این در حالیست که خبرگزاری مهر بارها در گزارشهای مختلف بر ضرورت تسریع در تکمیل چهار خطه این محور تاکید کرده بود.

    بنا بر این گزارش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درود صبح چهارشنبه در جاده ازنا، شازند بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی شتافت، زنده یاد اصفر فلاحی، اهل دورود و از 13 مهر ماه سال 1392 به عنوان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان خدمت می‌کرد.

    در این راستا مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با صدور پیامی این ضایعه اسفناک را به خانواده بزرگ فرهنگیان استان لرستان، به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را مسئلت کرد.

    در این پیام آمده است، با کمال تالم و تاثرباخبر شدیم  همکار ساعی و پرتلاش زنده یاد آقای اصغر فلاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان درود بر اثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفت.

    مرحوم فلاحی  انسان شریفی بود که در کمال خلوص و تواضع،   منشاء خدمات بسیاری در عرصه تعلیم و تربیت بود، یقینا تلاش های مستمر و خالصانه وی در نظام تعلیم و تربیت و اثرات و ثمرات گران بهای خدمات  این مدیر تلاشگر و ساعی در یاد و خاطره فرهیختگان و فرهنگیان شهرستان درود جاودان خواهد ماند.

    اینجانب ضایعه درگذشت این همکار گرانقدر را به خانواده بزرگ فرهنگیان استان لرستان به ویژه خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده  علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

    به هر روی با توجه به اینکه این جاده تنها مسیر دسترسی مردم شهرستان ازنا به مرکز کشور است و با توجه به عبور و مرور بسیار خودروهای سنگین و ترانزیتی، تسریع در تکمیل این طرح که سه سال از آغار عملیات آن می گذرد ضروری به نظر می رسد.

    بنا بر این گزارش، از آغاز بهره برداری از باند اول این محور بارها شاهد تصادفات مرگبار در این جاده بوده ایم به گونه ای که بسیاری از خانواده ها در سوگ عزیزان خود نشسته اند و افتتاح این طرح تبدیل به یک مطالبه عمومی و جدی در شهرستان ازنا شده است.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو