فونیکسریمکسبهتام

اعلام محدودیت جدید تردد در جاده‌ها

عصر خودرو : تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل ۱۹.۸ درصد افزایش یافته است.

اعلام محدودیت جدید تردد در جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَذکرشده، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور بازوتردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.

    در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1470 ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روزقبل 19.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

    محورهای دارای بیشترین  تردد طی 24 ساعت گذشته: آزادراه کرج- تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، قائمشهر - سوادکوه، آزادراه تهران - قم، آزادراه قزوین-زنجان(کنارگذر)، چابکسر - کلاچای، آزادراه قم - تهران، کمربندی جنوبی رودهن(انتهای پردیس- دماوند).

    محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه 12 خرداد  تا شنبه 16 خرداد ماه  94

    موتورسیکلت:

    1.1.تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 12 خرداد ماه تا ساعت 24 روز جمعه 15 خردادماه 94 از محورهای کندوان (کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین-رشت، تهران-سمنان-مشهد، ساوه-همدان و بالعکس ممنوع است.

    سواری:

    2.1.تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز سه شنبه 12 خردادماه تا ساعت  7 روز چهارشنبه 13 خردادماه از  مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز سه شنبه 12 خردادماه تا ساعت 7 روز چهارشنبه 13 خردادماه از کرج تا دزبن به صورت یکطرفه خواهد بود.

    2.2. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت 4 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت 4 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از  مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    2.3. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه 15 خردادماه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 16 خردادماه از آب اسک به رودهن(محدوده مشا) به صورت یکطرفه خواهد بود.

    3.نقلیه سنگین(به استثنائ حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی) :

    3.1.درمحور کندوان: تردد کلیه تریلرها، کامیونها و کامیونت‌ها کماکان ممنوع است.

    3.2.درمحور هراز: تردد کلیه تریلرها، کامیونها و کامیونت‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

    3.3.درمحور فیروزکوه: تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 روز سه شنبه 12 خرداد ماه  تا ساعت 6 روز شنبه 16 خردادماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

    4.محورهای آزادراه قزوین-کرج، قزوین-زنجان و محور قدیم قزوین-رشت :

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی  و فاسد شدنی از ساعت 12 تاساعت 24 روز سه شنبه 12 خردادماه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه 13 و 15 خرداد ماه از محورهای فوق ممنوع بوده و ضمنا تردد این قبیل وسایل نقلیه در آزاد راه قزوین-رشت نیز کماکان ممنوع خواهد بود.

    5.محور آستارا-اردبیل :

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 23 روزهای چهارشنبه و جمعه 13 و 15 خرداد ماه از آستارا به اردبیل و بلعکس ممنوع است.

    6.محور اردبیل-سرچم :

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  13 و 14 خرداد ماه از اردبیل به سرچم و بلعکس ممنوع است.

    7.محورهای استان قم :

    .تردد کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین از ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه 14 خردادماه تا پایان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) از پل حسن آباد به سمت تهران در باند شرقی آزاد راه قم-تهران ممنوع است.

    تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز سه شنبه 12 خردادماه تاساعت 24 روز پنج شنبه 14 خردادماه از محورهای قدیم اصفهان-قم(محور نیزار)، سلفچگان-قم، قدیم تهران-قم از پل قاسم آباد(بالاتر از پاسگاه حسن آباد) تا جاده جعفریه(از زیر پل آوه) و بلعکس، آزاد راه گرمسار-قم حدفاصل چرمشهر به قم و آزاد راه کاشان-قم از تقاطع آزاد راه قم-گرمسار(کیلومتر 5 اتوبان قم-کاشان) به سمت قم ممنوع است.

    . کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) که از استان های مرکزی و اصفهان به طرف تهران در حرکت هستند بایستی از محور سلفچگان-ساوه-تهران وبلعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

    .کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های جنوبی کشور(هرمزگان-سیستان وبلوچستان-کرمان-یزد) به سمت تهران در حرکت هستند بایستی از مسیر اتوبان کاشان-قم(5 کیلومتری قم) و در ادامه از آزاد راه قم-گرمسار به تهران به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

    محور آزاد راه گرمسار-قم :

    تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلی-کامیون-کامیونت) از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 12 خرداد ماه تاساعت 24 روز پنج شنبه 14 خرداد ماه در باند مسیر گرمسار به قم ممنوع است.

    تبصره: پلیس راه استان های قم، سمنان و تهران شرق موظفند از ورود این قبیل وسایل نقلیه از مبدا و طول حوزه استحفاظی خود به داخل آزاد راه ممانعت به عمل آورند.

    9.محورهای دلیجان-نراق-کاشان، قدیم ساوه-همدان، ساوه-بوئین زهرا:

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24  روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 14، 13 و 15 خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.

    10.محور بجنورد-چمن بید-جنگل گلستان –گرگام-گلوگاه وبالعکس:

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 14، 13 و 15 خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.

    11.محورهای اهواز-هفتگل-ایذه-دهدز-شهرکرد، شوشتر-دزفول و ماهشهر-هندیجان-دیلم:

    تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 روز سه شنبه 12 خردادماه تاساعت 24 روز جمعه 15 خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.

    ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

    1- آزادراه چالوس– مرزن آباد، مسیر شمال به جنوب، مقطع واقع در استان مازندران، به دلیل ریزش کوه تاطلاع بعدی مسدود و جاده قدیم مرزن آباد– چالوس به عنوان محور جایگزین معرفی می گردد.

    2-محور فرعی شمشک-دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدودوتردد از محورکرج- گچسر- مرزن آباد انجام می شود.

    ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:

    الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

    1-محورکرج- چالوس(کندوان)، واقع دراستان های البرز و مازندران، برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

    2-محورهراز، و اقع در استان‌های تهران و مازندران، برای عبور وسایل نقلیه سنگین اعم ازاتوبوس، تریلر، کامیون وکامیونت‌ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

    ب) سایر محورها

    -در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت(ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به دلیلمداخله با ترافیک شهری‌ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌گردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

    محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

    الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

    الف –آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران(باند جنوبی)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 24 فروردین  تا 24 شهریور، روزهای شنبه تا  سه شنبه هر هفته  از ساعت 9 تا 15 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی  و روزهای  12، 13، 14، 15، 16 خرداد و 16، 17، 18، 19، 27، 28، و 29 تیر و 20 مرداد، به دلیل اجرای عملیات درز گیری و روکش آسفالت، حدفاصل پل حصارک تا تیر 200، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    ب –آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین(باند شمتا)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 24 فروردین  تا 24 شهریور، روزهای شنبه تا  سه شنبه هر هفته  از ساعت 23:30  تا 4:30 بغیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی  و روزهای  12، 13، 14، 15، 16 خرداد و 16، 17، 18، 19، 27، 28، و 29 تیر و 20 مرداد،   به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل  تیر 200  تا پل حصارک ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    2–آزادراه تهران ـ ساوه (باند رفت و برگشت)، واقع در استان تهران، از مورخ 30 فروردین  تا 31 تیر ماه 94، روزهای شنبه تا  چهارشنبه هر هفته  از ساعت 9 تا 16 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی ،   به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل  پل رودخانه شور تا آزادگان، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    3 –آزادراه تهران ـ قم، واقع در استان تهران، از مورخ 30 فروردین تا 31 تیر ماه 94، روزهای شنبه تا  چهار شنبه هر هفته  از ساعت 9 تا 16 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و  ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل  پل نعلبندان تا عوارضی تهران، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    4 –بزرگراه تهران ـ فیروزکوه، واقع در استان تهران، از مورخ 10 اردیبهشت  94، روزهای شنبه تا  چهار شنبه هر هفته  از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و  ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    5 –محور هراز، واقع در استان تهران، از مورخ 14 اردیبهشت  94، روزهای شنبه تا  چهار شنبه هر هفته  از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و  ایام تعطیلات رسمی،   به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می‌شود.

    ب) سایر محورها:

    آذربایجان شرقی:

    فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

    آذربایجان غربی:

    1- محور پیرانشهر ـ تمرچین، واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ 17 فروردین تا 24 آبان ماه 94، ساعت 8 تا 17، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری وروکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0 تا 10،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2-محور خوی ـ قطور ـ رازی، واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ 17 فروردین تا 31 خردادماه  94، ساعت 8 تا 19، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری وروکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 15 تا 32،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    3-محور نقده ـپیرانشهر، واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ 15  اردیبهشت تا 15 خرداد ماه 94، ساعت 7 تا 19:30، به دلیل اجرای عملیات احداث یک دستگاه ابنیه فنی، حدفاصل کیلومتر 200+1،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط ازکنار گذر احداثی انجام می‌شود.

    اردبیل:

    فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده
    اصفهان

    1- محور نائین ـ اردکان، واقع در استان اصفهان، از مورخ 5 خرداد تا 31 تیر  ماه 94، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0 تا 28،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2-- محور تیران ـ سه راهی چادگان، واقع در استان اصفهان، از مورخ 5 خرداد تا 22 شهریور

    ماه 94، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 49 تا 77، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    3- محور اردستان ـ بادرود-کاشان، واقع در استان اصفهان، از مورخ 5 خرداد تا 31 تیرماه 94، ساعت 7 تا 19، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0 تا 8، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    ایلام:

    فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

    بوشهر:

    فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

    چهار محال وبختیاری:

    1-محور لردگان ـ ایذه، واقع در استان چهار محال وبختیاری، از مورخ 2 خردادتا2 تیر ماه  94، ساعت 7 تا 17، به دلیل اجرای عملیات  روشنایی تونل، حدفاصل کیلومتر30 تا 31،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط، باند رفت به ایذه ازکنارگذر تونل وباند برگشت به لردگان از داخل تونل به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

    خراسان جنوبی:

    فاقد وصول درخواست کارگاه جاده ای از استان یادشده

    خراسان رضوی:

    1-محور فاروج ـ قوچان، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 29 فروردین تا 29 تیر  94، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات  روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر 15  تا 25،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2-محور سبزوار ـ بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 3 اردیبهشت تا31 مرداد  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای درزگیری، قیرپاشی، لکه گیری، روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر 30  تا 60،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    3-محور گناباد ـ فردوس(گردنه سنگ سبز)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 4 اردیبهشت تا4 مرداد  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای چاله زنی، انفجار و تخلیه مصالح سطح راه قیرپاشی ، حدفاصل کیلومتر 500+31،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    4-محور گناباد ـ فردوس، واقع در استانخراسان رضوی، از مورخ 4 اردیبهشت تا4 مرداد  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای چاله زنی، انفجار و تخلیه مصالح سطح راه قیرپاشی ، حدفاصل کیلومتر 600+1،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    5-محور گناباد ـ فردوس(گردنه سنگ سبز)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 4  اردیبهشت تا 4 مرداد  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای چاله زنی، انفجار و تخلیه مصالح سطح راه قیرپاشی، حدفاصل کیلومتر 800+29 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    6-محور کاشمر- نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 3  اردیبهشت تا 25 خرداد 94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 55 تا 58، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    7-محور سبزوار ـ نیشابور (باند جنوبی)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 10 اردیبهشت تا10مرداد  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای درزگیری و ماسه آسفالت ، حدفاصل کیلومتر 13تا 30، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    8-محور جدید سبزوار ـ اسفراین، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 20 اردیبهشت تا 20 تیر  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای درزگیری و ماسه آسفالت ، حدفاصل کیلومتر 10 تا 25،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    9-آزادراه مشهد ـ باغچه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 8  اردیبهشت تا 8 مرداد  94، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای نیو جرسی مفصلی در حاشیه آزادراه، حدفاصل کیلومتر 0 تا 39،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    10-محور سبزوار ـ بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 22  اردیبهشت تا1 تیر  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای عملیات ترمیم  دال  بتنی پل، حدفاصل کیلومتر 12،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    11-محور سبزوار ـ اسفراین، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 22 اردیبهشت تا 1 تیر  94، از ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای عملیات تعریض پل در محل تقاطع افچنگ، حدفاصل کیلومتر 12، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    12-محور سه راهی مهنه ـ سه راهی شادمهر، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 17  اردیبهشت تا 1 تیر  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت توپکا، حدفاصل کیلومتر 900+10 تا 17،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    -محور سه راهی مهنه ـ گناباد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 17  اردیبهشت تا 1 تیر  94، ساعت 7 تا 18، به دلیل اجرای عملیات درزگیری با قیر، حدفاصل کیلومتر 857+ 0تا 090+24، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    14-آزادراه مشهد ـ چناران، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 26  اردیبهشت تا31خرداد  94، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، حدفاصل کیلومتر 0 تا 21،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    15-آزادراه تایباد- باخرز، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 5خرداد تا5 شهریور  94، ساعت 6 تا 18، به دلیل اجرای عملیات تعریض و بهسازی ، حدفاصل کیلومتر 0 تا 10،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    16-محور عبدا...گیوـ فیروزه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 6 خردادتا15 خرداد  94، ساعت 8 تا 16، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0 تا3،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    17-محورقوچان ـ چناران(باندرفت و برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 13 خرداد  تا 31 مهر 94، ساعت 8 تا 18، به دلیل اجرای عملیات درزگیری با قیر، حدفاصل کیلومتر 0 تا 45 و 45 تا 0،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    18-محور سبزوار ـ سلطان آباد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ 10 خرداد تا12 خرداد  94، ساعت 8 تا 18، به دلیل اجرای ترمیم سنسور، حدفاصل کیلومتر 2، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    زنجان:

    1- آزادراه زنجان ـ تبریز، واقع در استان زنجان، از مورخ 6 خردادتا 6 مهر  94، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0   تا 80 (باند جنوبی وشمتا)،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2-محور زنجان ـ تاکستان، واقع در استان زنجان، از مورخ 16 خردادتا 26  خرداد  94، ساعت 7 تا 20، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح  سه راهی بناب به طارم، حدفاصل کیلومتر 15   تا 17، تردد شماهمزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط از کنارگذر شمتا وجنوبی محور یا از آزادراه زنجان- قزوین انجام می‌شود.

    3-آزاد راه زنجان-قزوین، واقع در استان زنجان، از مورخ 10 خرداد تا 31 خرداد 94، ساعت 7 تا 17، به دلیل اجرای عملیات درزگیری پل 9 دهانه 10 متری حدفاصل کیلومتر 62  تردد با رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط از کنارگذر شمتا وجنوبی محور یا از آزادراه زنجان- قزوین انجام می‌شود.

    4-محور تهم-چورزق، واقع در استان زنجان، از مورخ 17 خرداد تا 22 خرداد 94، ساعت 7 تا 20، به دلیل اجرای عملیات ترمیم آسفالت، حدفاصل کیلومتر 15 تا 16، در هنگام عملیات محدوده مورد نظر مسدود بوده و تردد از محور زنجان-سه راهی بناب-دستجرد-چورزق انجام می گیرد.

    قم:

    1- آزادراه قم ـ تهران، مقطع واقع در استانقم، از مورخ 17 خرداد تا28 تیر 94، ساعت 7:30 تا 22:30،   به دلیل اجرای عملیات تعمیرات پل عسگرآباد، تردد همزمان با  اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

    کرمانشاه:

    1-محور ایلام ـ حمیل، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ 5  اردیبهشت تا 30 مرداد 94، به طور 24 ساعته، به دلیلاجرا و تکمیل گالری، حدفاصل کیلومتر 16سه راه حمیل به ایلام، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2-محور جوانرود ـ بیاشوش، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ 1 خرداد تا1 مرداد 94، ساعت 8  تا 17، به دلیل اجرای عملیات تعریض و شانه سازی، حدفاصل کیلومتر 0 تا 4،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    3-محور ثلاث باباجانی ـ جوانرود، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ 1 خرداد تا1 تیر 94، ساعت 8  تا 17، به دلیل اجرای عملیات حاکبرداری و اصلاح قوس، حدفاصل کیلومتر 6 تا  300+6، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    4-محور صحنه ـ سنقر، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ 17 خرداد تا 31  خرداد 94، ساعت 8  تا 17، به دلیل اجرای عملیات تعریض و شانه سازی، حدفاصل کیلومتر 0 تا  24،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    کهگیلویه وبویر احمد:

    1-کمربندی یاسوج ـ اصفهان، واقع در استانکهگیلویه و بویر احمد، از مورخ 29  فروردین تا 31 خردادماه  94، ساعت 7 تا 17، به دلیل اجرای عملیات  برداشت مخلوط ، حدفاصل کیلومتر 7 تا 8، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2- محور یاسوج ـ بابامیدان، واقع در استانکهگیلویه و بویر احمد، از مورخ 12 اردیبهشت تا 14 خردادماه  94، ساعت 7 تا 17، به دلیل اجرای عملیات نصب علائم، حدفاصل کیلومتر 43  تا 45، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    -3محور یاسوج ـ پاتاوه، واقع در استانکهگیلویه و بویر احمد، از مورخ 19 اردیبهشت تا 20 خردادماه  94، ساعت 8  تا 17، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 34 تا 40، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    گلستان:

    1-محور آزادشهرـ خوش ییلاق، واقع در استان گلستان، از مورخ 14 اردیبهشت تا 14 تیر ماه  94، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات تکمیل واریانت، حدفاصل کیلومتر 20،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    گیلان:

    1-آزادراه رشت ـ قزوین بالعکس، واقع در استان گیلان، از مورخ 2 خرداد تا 12 خرداد ماه  94 بغیر از روزهای تعطیل، ساعت 8  تا 19، به دلیل اجرای عملیات تعویض و مرمت درز انبساط پل ها، حدفاصل کیلومتر 5 تا 30 و کیلومتر 50 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2- آزادراه رشت ـ قزوین بالعکس، واقع در استان گیلان، از مورخ 27اردیبهشت تا16 تیر ماه  94ریال، روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته بغیر از روزهای 16، 15، 14، 13، 12 و ایام تعطیلات رسمی تعطیل، ساعت 8  تا 17، به دلیل اجرای عملیات  لکه گیری آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0 تا 34، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط و بصورت لاین به لاین انجام می‌شود.

    3-محور قدیم امام زاده هاشم ـ لوشان، واقع در استان گیلان، از مورخ 22 اردیبهشت  تا 22 تیر ماه  94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات سرمیک تونل منجیل، حدفاصل کیلومتر 42 تا 43 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    4-محور انزلی- رشت (انتهای کمربندی خمام)، واقع در استان گیلان، از مورخ 16 خردادتا26 خرداد ماه  94، بصورت شبانه روزی، به دلیل اجرای عملیات  تعویض ومرمت درز انبساط پل روگذر تقاطع غیر همسطح خمام، حدفاصل کیلومتر 13، روگذر مسدود و  تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط  از کنار گذر تقاطع انجام می‌شود.

    مرکزی:

    1-محور قدیم ساوه ـ تهران، واقع در استان مرکزی، از مورخ 10 اردیبهشت تا 25 خرداد ماه  94، بطور 24 ساعته، به دلیل اجرای عملیات  اصلاح مقطع پرحادثه، حدفاصل کیلومتر 500+10 تا 700+11،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2-محور قدیم ساوه ـ تهران، واقع در استان مرکزی، از مورخ 28 اردیبهشت تا28 تیر ماه  94، ساعت 8 تا 14، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0 تا 500+13،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    همدان:

    1-محور سه راهی اصله ـ رزن، واقع در استان همدان، از مورخ 29 فروردین تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات  لکه گیری و درزگیری، حدفاصل کیلومتر 0  تا 14،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    -2  محور سه راهی کبودر آهنگ ـ رزن، واقع در استان همدان، از مورخ 29 فروردین تا 31 خرداد  94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات  شانه سازی و احداث پارکینگ، حدفاصل کیلومتر 0  تا 23،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    3- محور سه راهی همدان ـ رزن ـ فامنین، واقع در استان همدان، از مورخ 29 فروردین تا 31 خرداد  94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات  شانه سازی و احداث پارکینگ، حدفاصل کیلومتر 0  تا 56،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    4-محور فامنین ـ قهاوند، واقع در استان همدان، از مورخ 29 فروردین تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات  شانه سازی، لکه گیری و احداث پارکینگ، حدفاصل کیلومتر 0  تا 13،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    5-محور تویسرکان ـ سرکان، واقع در استان همدان، از مورخ 1اردیبهشت تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 19، به دلیل اجرای عملیات  روشنایی محور، حدفاصل کیلومتر 0  تا 3،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    6-محور تویسرکان ـ کنگاور، واقع در استان همدان، از مورخ 1اردیبهشت تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 19، به دلیل اجرای عملیات  شانه سازی، حدفاصل کیلومتر 0  تا 35،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    7-محور تویسرکان ـ خیرآباد، واقع در استان همدان، از مورخ 1 اردیبهشت تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 19، به دلیل اجرای عملیات  تعریض مسیر، حدفاصل کیلومتر 0  تا 14،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    8-محور رزن ـ ماهنیان، واقع در استان همدان، از مورخ 5 اردیبهشت تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 16، به دلیل اجرای عملیات  روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 600+4  تا 14،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    9-محور رزن ـ سراوک، واقع در استان همدان، از مورخ 5 اردیبهشت تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 16، به دلیل اجرای عملیات  شانه سازی، حدفاصل کیلومتر 2  تا 22،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    10-محور دمق ـ ملابداغ، واقع در استان همدان، از مورخ 5 اردیبهشت تا31 خرداد  94، ساعت 8  تا 16، به دلیل اجرای عملیات  لکه گیری، حدفاصل کیلومتر 10  تا 45،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    11-محور گرمک ـ رزن، واقع در استان همدان، از مورخ 5 اردیبهشت تا 31 خرداد  94، ساعت 8  تا 16، به دلیل اجرای عملیات  شانه سازی، حدفاصل کیلومتر 2  تا 22،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود

    12-کمربندی بروجرد، واقع در استان همدان، از مورخ 8 اردیبهشت تا 1 مرداد  94، ساعت 7  تا 19، به دلیل اجرای عملیات بیس وآسفالت، حدفاصل کیلومتر 0  تا 10،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    13-محور نهاوندـ کنگاور، واقع در استان همدان، از مورخ 8 اردیبهشت تا1 مرداد  94، ساعت 7  تا 21، به دلیل اجرای عملیات  روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 22  تا 31،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    14-محور نهاوندـ کنگاور، واقع در استان همدان، از مورخ 8 اردیبهشت تا1 مرداد  94، ساعت 7  تا 21، به دلیل اجرای عملیات  روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 5  تا 15،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    15- محور نهاوند ـ آورزمان، واقع در استان همدان، از مورخ 8 اردیبهشت تا15 خرداد  94، ساعت 7  تا 20، به دلیل اجرای عملیات  روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 0  تا 500+1، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    16- محور نهاوندـ آورزمان، واقع در استان همدان، از مورخ 8 اردیبهشت تا1 مهر 94، ساعت 7  تا 19، به دلیل اجرای عملیات  راهسازی، حدفاصل کیلومتر 500+1  تا 5،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    17- محور دهفول ـ برزول، واقع در استان همدان، از مورخ 8 اردیبهشت تا 1 شهریور 94، ساعت 7  تا 18، به دلیل اجرای عملیات  بهسازی و تعریض، حدفاصل کیلومتر 4  تا 500+7،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    18-محور کبودر آهنگ ـ سوباشی، واقع در استان همدان، از مورخ 31 اردیبهشت تا23 تیر 94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات  شانه سازی، حدفاصل کیلومتر 2  تا 40،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    19-محور ساوه ـ همدان، واقع در استان همدان، از مورخ 31 اردیبهشت تا31 شهریور 94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 97  تا 124،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    20-محور برزول ـ فارسیان، واقع در استان همدان، از مورخ 31 اردیبهشت تا 1 تیر 94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات بازسازی پلها، حدفاصل کیلومتر 7  تا 20،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    21-محور توره ـ ملایر، واقع در استان همدان، از مورخ 10 خرداد تا30مرداد 94، ساعت 7  تا 19:30، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 900+12  تا 200+18،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    22-محور توره ـ ملایر، واقع در استان همدان، از مورخ 10 خرداد تا9 شهریور 94، ساعت 7  تا 19:30، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 200+24  تا 900+37، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    23- محور قروه ـ صالح آباد، واقع در استان همدان، از مورخ 16 خرداد تا30 تیر 94، ساعت 8  تا 18، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    یزد:

    1-محور هرات ـ شهربابک، واقع در استان یزد، از مورخ 5 اردیبهشت تا5 مرداد  94، ساعت 7  تا 17، به دلیل اجرای عملیات  بهسازی و روکش آسفالت ، حدفاصل کیلومتر 0 تا 17، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    2-محور شمش ـ نوگنبد، واقع در استان یزد، از مورخ 5 اردیبهشت تا 31 شهریور  94، ساعت 8  تا 17، به دلیل اجرای عملیات  لکه گیری رویه آسفالتی، حدفاصل کیلومتر 440+103 تا 730+167، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    3-محور یزد ـ طبس، واقع در استان یزد، از مورخ 13 اردیبهشت تا 13 تیر  94، ساعت 7  تا 17:30، به دلیل اجرای عملیات  روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 111 تا140، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    4-محور اردکان ـ هامانه، واقع در استان یزد، از مورخ 13 اردیبهشت تا 13 مرداد  94، ساعت 7  تا 17:30، به دلیل اجرای عملیات  روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 24تا33،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    5-محور یزد ـ طبس، واقع در استان یزد، از مورخ 13  اردیبهشت تا20 تیر  94، ساعت 7  تا 18، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات پل، حدفاصل کیلومتر 112 تا 206، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    6-محور مهریزـ شمش، واقع در استان یزد، از مورخ 9 خرداد تا10 شهریور  94، ساعت 7  تا 18، به دلیل اجرای عملیات بهسازی جداول، حدفاصل کیلومتر 0 تا 700+4،   تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    7-محور یزد ـ شیراز، واقع در استان یزد، از مورخ 16  خرداد تا 16 مهر  94، ساعت 7  تا 18، به دلیل اجرای عملیات بهسازی  وروکش آسفالت، محدوده کمربندی ابرکوه، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو