فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی ساوه :

ناوگان تاکسیرانی ساوه نیازمند نوسازی است

عصر خودرو: مدیرعامل مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ساوه گفت: تعداد ۳۰۸ دستگاه خودرو در ناوگان تاکسیرانی ساوه نیازمند نوسازی است.

ناوگان تاکسیرانی ساوه نیازمند نوسازی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، یداله جوانمرد با اشاره به وضعیت ناوگان تاکسیرانی ساوه اظهار داشت: این ناوگان حمل‌و نقل در حال حاضر با 856 دستگاه خودرو در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

    وی افزود: تعداد 308 دستگاه تاکسی فرسوده در ساوه نیاز به نوسازی دارد که بر این اساس از تیرماه سال گذشته، ثبت نام و معرفی تاکسی‌های فرسوده واجد شرایط به بانک‌های عامل آغاز شد که متأسفانه خودروی جایگزین از سوی رانندگان مورد استقبال قرار نگرفت.

    مدیرعامل مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ساوه تصریح کرد: خودروی سمند "ای‌اف‌سون" تنها از سوی 121 نفر مورد استقبال قرار گرفت که به سبب این امر برخی تنها 80 نفر از این رانندگان متقاضی  سال گذشته موفق به تشکیل پرونده در بانک‌های عامل شدند.

    جوانمرد با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه نوسازی ناوگان تاکسیرانی ساوه گفت: به سبب طولانی شدن این روند، ایران خودرو نیز از دی‌ سال گذشته صدور پیش فاکتورها را متوقف کرد که در نهایت هیچ یک از متقاضیان موفق به دریافت تاکسی جدید نشدند.

    وی افزود: اجرای طرح نوسازی از نیازهای محسوس ناوگان تاکسیرانی ساوه بوده که باید برای این امر تاکسی‌های پیکان فرسوده از ناوگان حمل‌و نقل درون شهری خارج و خودروهای جدید جایگزین آن شوند.

    مدیرعامل مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ساوه تصریح کرد: عمر مفید تاکسی 10 سال بوده و باید تاکسی‌های با عمر بالا با هدف ارتقاء خدمات به شهروندان از ناوگان خارج شوند که در ساوه علیرغم پیگیری‌های انجام گرفته و پیشنهادهای متعددی که برای ازسرگرفته‌شدن روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده به شرکت ایران خودرو ارائه شده، تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

    جوانمرد با اشاره به سازماندهی شدن تاکسی‌های این شهرستان گفت: تمامی تاکسی‌های زیر پوشش تاکسیرانی شهرداری مجهز به کدهای شناسایی بوده که در صورت وجود مشکل از طریق این کدها قابل شناسایی هستند.

    وی افزود: شهروندان به برچسب قیمت‌های درج شده در تاکسی‌ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف، موارد را به بخش بازرسی این سازمان گزارش کنند.

    مدیرعامل مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ساوه تصریح کرد: ظارت بر عملکرد تاکسی‌ها از مهمترین وظایف بوده که با تلاش و نظارت‌های واحد بازرسی سازمان تاکسیرانی تاکنون شاهد کم‌ترین تخلف و نارضایتی شهروندان حتی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز بودیم.

    جوانمرد با اشاره به ساعات کار بازرسان گفت: بازرسان این واحد هر روز از ساعت 7 تا 21، تاکسی‌های فعال در سطح شهر را مورد بازرسی قرار داده و در صورت مشاهده تخلف اقدامات لازم را انجام می‌دهند، همچنین با راه‌اندازی سیستم نرم‌افزار جامع مدیریت تاکسیرانی ساوه اقدامی در خور توجه بوده چرا که یکپارچه سازی اطلاعات تاکسی‌ها و رانندگان زیر پوشش محقق شد و نیاز حضوری برای اعضاء این سیستم را رفع ساخت.

    وی افزود: تصمیم داریم تا آژانس‌های تاکسی تلفنی را نیز زیر پوشش این سیستم قرار داده و اطلاعات رانندگان و خودروها برای نظارت بیشتر در این سامانه ثبت شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو