فونیکسریمکسبهتام

شهردار چالوس:

پروژه تعریض جاده دارکلای چالوس ازسرگیری می‌شود

عصر خودرو : شهردار چالوس با اشاره به تعریض جاده دارکلا، گفت: جابه‌جایی تیر‌برق‎های این مسیر، سبب توقف کار شده که در آینده‌ای نزدیک روند اجرای این پروژه ازسرگیری می‌شود.

پروژه تعریض جاده دارکلای چالوس ازسرگیری می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ایوب صالحی شامگاه سه‌شنبه در دیدار چهره‌‌به‌چهره با مردم محله دارکلا که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، با اشاره به مشکلات محله دارکلای این شهرستان اظهار کرد: یکی از خواسته‌ها و نیاز مردم احداث دیوار حائل نهر زراعی بود که این دیوار به طول 200 و ارتفاع 6‌ متر از فندانسیون محقق شد.

    وی با قدردانی از همکاری و سعه‌صدر مردم منطقه دارکلا، افزود: با توجه به اینکه اهالی این محله در جنب تونل و پل شهری احداث سکونت دارند، بدون شک رنج‌های زیادی را در طول سال و در مدت ساخت این پروژه تحمل می‌کنند.

    شهردار چالوس با اشاره به تعریض جاده این مسیر، بیان کرد: این پروژه با پیش‌بینی اعتبار 350‌ میلیون تومانی در دست اقدام قرار گرفت که تاکنون 250‌ میلیون تومان آن هزینه شد و به‌دلیل جابه‌جایی تیر‌برق مسیر، کار فعلاً متوقف شده است که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس در آینده‌ای نزدیک این امر محقق می‌شود.

    این مسئول از لکه‌گیری و آسفالت مسیر خبر داد و اضافه کرد: تاکنون لکه‌گیری‌های اولیه به اتمام رسید و از هیمن‌جا قول می‌دهیم که پس از اتمام دیواره حائل در اوایل سال آینده کل مسیر را تعریض کرده و با بسترسازی کافی، آسفالت این مسیر اجرایی شود.

    صالحی با اشاره به دیگر درخواست مردم محله دارکلا مبنی بر پاکسازی حاشیه پل و تونل شهری، خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه قسمت جنوبی این پل در حد واصل بخش حوزه شهری و روستایی قرار دارد، با استناد به قانون برای افراد ساکن بالادست نمی‎توان کاری انجام داد، چراکه به حوزه بخشداری مربوط می‌شود.

    وی با بیان اینکه زیرگذر ضلع جنوبی پل شهری چالوس به‌صورت موقت برای تسریع در تردد ساخته شده است، تصریح کرد: تلاش بر این است که با کمک راه و شهرسازی در ضلع جنوبی این پل نیز مانند ضلع شمالی آن زیرگذر مناسبی احداث شود.

    شهردار چالوس در پایان گفت: احداث پل عابر پیاده به‌دلیل عرض کم مسیر و تردد زیاد خودروها که در نتیجه آن جان‌پناهی برای عابران پیاده وجود ندارد، در دستور کار قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو