فونیکسریمکسبهتام

۱۰۷ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کرمانشاه وجود دارد

عصر خودرو : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از فعالیت ۱۰۷ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان خبر داد و گفت: تعداد جایگاه های عرضه گاز طبیعی نیز طی سال جاری به ۷۰ باب رسیده است.

۱۰۷ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی در کرمانشاه وجود دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید رمضان هاشمی ضمن اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی، گفت: در چارچوب اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبه هیئت وزیران و در راستای حذف سهمیه بندی و یکسان سازی قیمت فرآورده های نفتی، از این پس بنزین معمولی بدون محدودیت با قیمت هر لیتر هزار تومان و بنزین سوپر هر لیتر 1200 تومان عرضه می شود.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: همچنین گازوئیل نیز با قیمت هر لیتر 300 تومان عرضه خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: سهمیه بنزین 700 تومانی نیز که در کارت سوخت خودروهای سواری شخصی و موتور سیکلت ها ذخیره شده تا شهریور ماه امسال اعتبار دارد.

    هاشمی اظهار داشت: نفت سفید هم بدون افزایش قیمت هر لیتر 150 تومان و گاز مایع هم با 9 درصد افزایش با نرخ هر کیلو 230 تومان و بدون محدودیت عرضه خواهد شد.

    هاشمی در ادامه تعداد کل جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در استان کرمانشاه را 107 باب عنوان کرد و گفت: تعداد جایگاه های CNG استان نیز در سال 94 به 70 باب رسید.

    وی گفت: از این تعداد، 36 جایگاه تک منظوره و 34 جایگاه نیز دو منظوره هستند.

    هاشمی یادآور شد: در حال حاضر میانگین مصرف گاز طبیعی در جایگاه ها نزدیک به 420 کیلوگرم در روز بوده که معادل حدود 680  هزار لیتر بنزین است و این نشان دهنده این است که با مصرف گاز طبیعی از سوی شهروندان روزانه 680 هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط