فونیکسریمکسبهتام

در فروردین ماه؛

تولید وانت کاهش یافت

عصر خودرو: در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) از کیفیت محصولات تولیدی خودروسازان در ماه فروردین در بخش وانت به مانند گروه سواری با توجه به تعطیلات نوروزی، تیراژ تولید کاهش یافت، که بیشترین تاثیر در ایجاد این روند مربوط به عدم تولید وانت پیکاپ فوتون دیزلی و وانت پیکان تبریز است.

تولید وانت کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،از دیگر نکات مهم و حائز اهمیت در مورد تیراژ تولید خودروهای وانت ساخت داخل می‌توان به تولید 2 مدل خودروی جدید با نام های وانت کارا تک کابین و وانت کارا دو کابین در شرکت بهمن موتور اشاره نمود.
    با توجه به تنزل تولید خودروهای وانت در فروردین ماه، ارزشیابی این خودروها نیز 60.8 درصد کاهش یافت، بطوریکه وانت پیکاپ فوتون محصول ایران خودرو دیزل در صدر و وانتنیسان دوگانه سوز محصول شرکت زامیاد در انتها قرار گرفته‌اند.

    عیوب فنی و عملکردی:
    در بخش عیوب فنی و عملکردی، وانتنیسان دوگانه سوز بیشترین نمره منفی را کسب نمود. از طرفی شاهد بهبود 23.4 درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر در ایجاد این روند رو به رشد مربوط به وانت دیزل زامیاد می باشد. در بخش تزئینات و مونتاژ شاهد روند صعودی 16.4 درصدی هستیم، ضمنا وانت پیکاپ فوتون بیشترین نمره منفی را در این بخش کسب نمود. در بخش بدنه وانت کارا دو کابین بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد، از طرفی هم در این بخش میانگین نمره منفی 35.5درصد افزایش یافت که بیشترین تاثیر در ایجاد این روند رو به افول مربوط به وانتسایپا X151 می باشد. در بخش رنگ وانت کارا تک کابین و وانت کارا دو کابین بیشترین نمرات منفی را به خود اختصاص دادند، همچنین شاهد بهبود کیفی 4.0 درصدی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر مربوط به وانتنیسان دوگانه سوز می باشد. میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت، افت کیفی 2.5درصدی را نسبت به ماه قبل تجربه نموده است.

    تغییرات کیفیت وانت ها:
    درنمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه وانت پیکاپ فوتون بیشترین درصد بهبود و وانت دیزل زامیاد بیشترین درصد تنزل را داشته اند.

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو