فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر قزوین:

خدمات حمل و نقل شهری قزوین ارتقا می‌یابد

عصر خودرو : عضو شورای شهر قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خدمات حمل و نقل شهری قزوین ارتقا می‌یابد.

خدمات حمل و نقل شهری قزوین ارتقا می‌یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم،  حکمت‌الله داوودی اظهار داشت: کرایه پیشنهادی تاکسی‌های شهر قزوین در صحن علنی شورای شهر قزوین مطرح شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

    وی با اشاره به اینکه باید یک بازنگری اصولی در زمینه نحوه ارتباط رانندگان تاکسی و مسافرین صورت گیرد، افزود: مسافرین و رانندگان تاکسی هر کدام از حقوق خاصی برخوردار هستند که این حقوق از سوی طرفین باید رعایت شود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خدمات حمل و نقل شهری قزوین ارتقا می‌یابد.

    داوودی با بیان اینکه تاکسیرانان و خودروهایی که در تاکسی تلفنی‌های شهر قزوین فعالیت می‌کنند، موظف هستند برچسب مخصوص روی خودرو خود نصب کنند، تصریح کرد: مجموعه تاکسیرانی شهر قزوین باید به نحوی روی تاکسیرانان شهر قزوین نظارت کند تا شاهد تاکسی فاقد برچسب مخصوص سازمان تاکسیرانی در سطح شهر نباشیم.

    عضو شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه نرخ حمل اثاثیه منزل توسط کامیون 6 متری مسقف از 70 هزار به 80 هزار تومان افزایش یافته است، عنوان کرد: زمان ممکن برای حمل بار توسط کامیون 6 متری مسقف سه ساعت است و در صورت به اتمام نرسیدن حمل بار به ازای هر ساعت توقف اضافه مبلغ هفت هزار تومان به نرخ کرایه کامیون اضافه می‌شود.

    وی با بیان اینکه نرخ خدمات غیرمستمر به تاکسیرانان شهر قزوین افزایش 20 درصدی داشته است، بیان کرد: تشکیل پرونده ثبت‌نام از متقاضیان جدید گرفتن تاکسی، هزینه برگزاری آزمون شهرشناسی و گزینش و صدور دفترچه یک ساله کار با تاکسی از جمله خدمات غیرمستمر به تاکسیرانان شهر قزوین است.

    داوودی با اشاره به اینکه نرخ خدمات مستمر به تاکسیرانان شهر قزوین افزایش 12 درصدی داشته است، اظهار کرد: تمدید اعتبار پروانه مالکیت، تمدید اعتبار دفترچه کار با تاکسی و حق عضویت سالانه از جمله خدمات مستمر به تاکسیرانان شهر قزوین است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو