فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۹۸۱»

مدیریت میزان مصرف بنزین در شهرهای شمالی آذربایجان غربی

عصر خودرو: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از مدیریت میزان مصرف بنزین در شهرهای شمالی آذربایجان غربی و کاهش میزان مصرف بنزین خبر داد.

مدیریت میزان مصرف بنزین در شهرهای شمالی آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، اصغر توفیقی  اظهار داشت: میزان مصرف نفت سفید در فروردین ماه امسال در منطقه نفت ارومیه رشد قابل توجهی داشت که این امر به دلیل برودت هوا در این ماه اتفاق افتاده است که در این راستا شاهد رشد 39 درصد میزان مصرف نفت در این منطقه هستیم.

    وی با اشاره به میزان مصرف نفت در منطقه ارومیه طی فروردین ماه امسال، تصریح کرد: میزان مصرف نفت در منطقه ارومیه در نخستین ماه سال 11 میلیون لیتر بود.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از کاهش میزان مصرف بنزین در منطقه ارومیه در این مدت خبر داد و گفت: نوروز امسال شاهد کاهش سه درصدی میزان مصرف بنزین در منطقه ارومیه بودیم که این امر نیز ناشی از مدیریت اصولی مردم در میزان مصرف بنزین بود.

    توفیقی با اشاره به میزان مصرف بنزین در این مدت، اعلام کرد: نوروز امسال 41 میلیون لیتر بنزین در منطقه ارومیه مصرف شده است.

    وی با بیان اینکه طی نوروز امسال مصرف نفت‌گاز نیز کاهش مصرف داشته است، ادامه داد: میزان مصرف نفت‌گاز در منطقه ارومیه طی فروردین امسال 29 میلیون لیتر بود که در این راستا نیز کاهش 11 درصدی وجود دارد.

    توفیقی بر مدیریت مصرف سوخت در تمام بخش‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در این راستا باید فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام گیرد.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه در بخش نفت‌کوره نیز کاهش 76 درصدی را شاهد بودیم، اعلام کرد: میزان مصرف نفت کوره در نخستین ماه سال 4 میلیون لیتر بود که دلیل کاهش مصرف نفت‌کوره نیز وصل شدن کارخانه سیمان ارومیه به شبکه گاز طبیعی بود.

    توفیقی با تاکید بر کاهش میزان مصرف سوخت در بخش‌های مختلف، گفت: انتظار می‌رود در ماه‌های آینده نیز شاهد کاهش میزان مصرف انرژی در منطقه ارومیه باشیم که این امر در سایه تلاش مردم و فرهنگ‌سازی مسئولان محقق خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو