فونیکسریمکسبهتام

دبیر انجمن خودروسازان:

با خرید استقلال و پرسپولیس توسط خودروسازان مخالفم

عصر خودرو : نعمت‌بخش گفت: بدهی ما به قطعه سازان بسیار کمتر از ۴۵۰۰ میلیارد تومان است

با خرید استقلال و پرسپولیس توسط خودروسازان مخالفم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم آنلاین، احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان در واکنش به صحبت های دیروز رجال، رئیس هیات مدیره انجمن قطعه سازان در خصوص بدهی 4500 میلیارد تومانی خودروسازان به قطعه سازان اظهار کرد: قرارداد شرکت های قطعه ساز با خودروسازان سه ماهه است و سه ماه بعد پول به حساب قطعه سازان واریز می شود.

    وی خاطرنشان کرد: با احتساب به موعد سه ماهه قرارداد خودروسازان و قطعه سازان ممکن است که رقم بدهی4500 میلیارد تومان باشد ولی اگر 90 روز را کم کنیم، رقم بدهی بسیار کمتر از این می شود بنابراین  رقم 4500 میلیارد تومان بدهی صحت ندارد.

    دبیر انجمن خودروسازان در پاسخ به این سوال که رئیس هیات مدیره انجمن قطعه سازان اعلام کرده که این بدهی کمرشکن است آیا با او موافقید خیر به نسیم گفت: آقای رجال حرف بی ربطی زده اند و من قبول ندارم.

    نعمت بخش تصریح کرد: با توجه به اعلام آقای یکه زارع در خصوص این که ما هیچ بدهی به قطعه سازان نداریم این نشان می دهد که هنوز موعد قرارداد سه ماهه آن ها سر نرسیده است.

    وی در خصوص ورود غول های بزرگ خودروسازی به مزایده استقلال و پرسپولیس گفت: خودشان وارد نشده اند بلکه شرکت های سرمایه گذاری زیر مجموعه آن ها وارد شده اند که به نظرم کار درستی نکرده اند.

    نعمت بخش افزود: اگر خود آن ها استقلال و پرسپولیس را می خریدند، انتقاد زیادی به آن ها وارد بود، اما به طور مثال شرکت سرمایه گذاری سمند فکرکرده است که با خرید استقلال سود خواهد برد و شاید فرضیه درستی برای این مسئله داشته باشد.

    وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مخالفت انجمن خودروسازان آیا قصد برخورد با ایران خودرو و سایپا را در این خصوص را دارید یا خیر گفت: هیات مدیره ایران خودرو و سایپا در این زمینه تصمیم گرفته اند و ما نمی توانیم در کار آن ها دخالت کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو