فونیکسریمکسبهتام

عیدی خاص نگین خودرو به میمنت شعبانیه

عصر خودرو: همزمان با آغاز ماه شعبان و فرا رسیدن اعیاد مبارک در این ماه خجسته، نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران فروش محصولات خود را با تسهیلات ویژه یکساله و بدون بهره آغاز کرد.

عیدی خاص نگین خودرو به میمنت شعبانیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو این فروش از ابتدای ماه شعبان آغاز شده است و با شرایط خاص و تعداد محدودی تنها تا میلاد با سعادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه خواهد داشت.

    پیش از این نگین خودرو شرایط ویژه فروش رنو داستر را با تسهیلات یکساله بدون بهره اعلام کرد که با استقبال کم نظیر مشتریان این شاسی بلند پرفروش اروپایی مواجه شد و شرایط رقابتی مناسبی را برای این خودرو اصیل اروپایی فراهم کرد. اما هم اکنون با فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه بهترین فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک دیگر محصولات این برند اروپایی با شرایط ویژه بدون بهره و یکساله شوند و از رانندگی با این اروپایی لذت ببرند.

    رنوفلوئنس در 3 تیپ فول، نیمه فول و دنده ای، رنو سفران در 2 تیپ 2000 چهار سیلند و 2500 شش سیلندر، رنو اسکالا در 2 تیپ 2000 فول و 2000 نیمه فول و رنو داستر 2000 اتوماتیک از جمله محصولاتی هستند که طی این فروش ویژه با پیش پرداخت 2 مرحله ای و تسهیلات یکساله و بدون بهره به مشتریان ارائه می شوند.

    همچنین در صورت خرید نقدی، مشتریان می توانند از هدیه ویژه شامل: نویگیشن، مانیتور، دوربین عقب و 000/50 کیلومتر سرویس دوره ای رایگان بهره مند شوند.

    همزمان با آغاز این فروش ویژه، تمامی محصولات نگین خودرو نیز با شرایط استثنایی مشارکتی و با زمان تحویل 90 روزه، 120 روزه و 150 روزه با سود مشارکت 27.5 درصد، 28.5 درصد و 30% به فروش می رسند.

    در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با قیمت قطعی به فروش می رسند و دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی می باشند.

    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعبات فروش نگین خودرو در تهران، نمایندگی های مجاز سراسر کشور و پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو