فونیکسریمکسبهتام

کاهش سرفاصله زمانی حرکت قطار در برنامه است

آیا قطار جدید وارد ناوگان حمل و نقل مترو می شود؟

عصر خودرو : تقریبا هر روز شاهد مشکل متروسواران پایتخت هستیم؛ مشکلاتی که مشخص نیست چه زمانی حل و چه تمهیدی برایشان اندیشیده شود.

آیا قطار جدید وارد ناوگان حمل و نقل مترو می شود؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، مشکلات کاربران متروی تهران تمامی ندارد. آن ها که هر روز ناچارند از این وظیفه نقلیه استفاده کنند هر روز شاهد مسائلی هستند که حل شدنشان وقت و هزینه می خواهد. شلوغی مترو، فاصله بین قطارها، فرسوده بودن برخی قطارها و مشکلات دیگری از جمله دستفروشان و متکدیان مردم را خسته کرده و امید به پیگیری مسئولین دارند.

    در همین رابطه، کاربران خبرآنلاین و مخاطبان سرویس مشکلات مردم، مشکلاتی از این دست را مطرح کرده اند. کامنت زیر، مجموعه ای از چند مشکل است که به کرات توسط مترو سواران مطرح شده:

    «شلوغ بودن قطارها خصوصا در ساعت های اولیه روز و پایانی شب، ما را به ستوه آورده؛ به طوری که برای سوار شدن و پیاده شدن هر روز شاهد آسیب هایی هستیم. افزایش قطار به ناوگان در دستور کار هست یا خیر؟»

    اما روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو وعده پیگیری داده و ابراز امیدواری کرده که این مشکلات به همین زودی ها مرتفع شود. پاسخ روابط عمومی به شرح زیر است:

    «شرکت بهره برداری باتوجه به امکانات موجود و همچنین ناوگان در اختیار، جهت ارائه و بهبود خدمات حداکثری و مطلوب اقدام نموده و درجلسات مختلف کارشناسی و مدیریتی، برنامه های کاهش سرفاصله زمانی حرکت قطارها و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر در تمامی خطوط مدنظر قرار دارد.

    مسافران خوب مترو- این وسیله حمل ونقل عمومی و یکی از عظیم ترین پروژه های ملی کشور- مطمئن باشند که مسوولان و کلیه پرسنل شرکت بهره برداری، با همه توان خود درجهت سرویس دهی هرچه بیشتر و بهتر آنان خواهند کوشید تا روز به روز از بار مشکلات یادشده کاسته و به آسایش و آرامش این عزیزان افزوده شود.

    این شرکت، چنین تلاش و خدمتی را از اهداف و افتخارات بزرگ خود می داند و امیدوار است که رضایت خالق مهربان را نیز به دنبال داشته باشد.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو