فونیکسریمکسبهتام

بیاتیان در گفت و گو با «عصرخودرو» مطرح کرد:

واردات خودروهای آمریکایی فعلا به صلاح نیست

عصر خودرو: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه واردات خودرهای آمریکایی در شرایط فعلی به صلاح نیست گفت: باتوجه به وجود شرکای خارجی از اروپا و سایر کشورها الویت با آمریکایی ها نیست و یا اینکه عده ای بخواهند رانتی را برای یک عده ای خاص در کشور برای واردات خودرو از آمریکا ایجاد کنند تا از کنار آن پول در جیب عده ای برود.

واردات خودروهای آمریکایی فعلا به صلاح نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۰۰

    سید محمد بیاتیان  در گفت وگو با پایگاه خبری «عصرخودرو» درباره واردات خودروهای آمریکایی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی واردات خودروهای آمریکایی به صلاح نیست گفت: یکی از الزاماتی که خود دولت نیز گذاشته و همواره برآن تاکید دارد ارائه خدمات پس از فروش از سوی واردکنندگان است  تا دراین بین حقوق مصرف کننده حفظ شود و به نظر می رسد واردات این خودروها به صلاح نباشد.
    نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  با توجه به اینکه سال هاست که ما با آمریکا مراودات اقتصادی و تجاری نداریم  به نظر نمی رسد در شرایط فعلی واردات این نوع خودروها خیلی ضرورت داشته باشد.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: باتوجه به وجود شرکای خارجی از اروپا و سایر کشورها الویت با آمریکایی ها نیست ، از سوی دیگر ممکن است عده ای بخواهند رانتی را برای یک عده ای  خاص در کشور برای واردات خودرو از آمریکا ایجاد کنند تا از کنار آن پول در جیب عده ای برود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط