فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در مناطق بالادست محور هراز

عصرخودرو: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ورود مسافران به مازندران و ترافیک نیمه‌سنگین در مناطق بالادست محور هراز نظیر پلور و گزنک خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در مناطق بالادست محور هراز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نوری‌پور گفت: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور مواصلاتی هراز روان بوده و در مناطق پلور و گزنگ بر حجم تردد افزوده می‌شود.

    وی با اشاره به کندی تردد در این مناطق، اظهار کرد: کاهش عرض خیابان و تک‌باند شدن آن بر کاهش سرعت افرادی که در این مسیر مواصلاتی تردد دارند، اثرگذار است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با بیان اینکه با تعطیل بودن فردا به مناسبت مبعث پیامبر اسلام از روز چهارشنبه شاهد ورود مسافران و گردشگران به استان مازندران و شمال کشور هستیم، ادامه داد: در روزهای گذشته ترافیک نیمه‌سنگین و سنگینی از سوی پایتخت کشور به مازندران را شاهد بودیم.هم‌اکنون هوای بخش کوهستانی لاریجان مازندران نیز ابری است و در برخی نقاط در آن بارش خفیف باران گزارش شده است.

    نوری‌پور با اشاره به آماده‌باش راهداران در جاده هراز، اظهار کرد: این محور شریانی یکی از مهم‌ترین جاده‌های کشور محسوب شده که در طول سال تردد زیادی در آن به ثبت می‌رسد.

    وی با اشاره به برقراری تردد ماشین‌های سنگین، اتوبوس و نیسان در محور مواصلاتی هراز و منطقه زیارباغ با ایجاد دیوار حائل، گفت: در ایام نیز ممنوعیت ترافیکی در این مسیر برقرار بوده و هم‌اکنون عبور کامیون و ماشین‌های سنگین در این محور ممنوع است.

    نوری‌پور با اعلام اینکه حجم تردد امروز در محور هراز بیشتر از تهران به سمت آمل جریان دارد، از رانندگان و مسافرانی که در این مسیر رفت‌وآمد دارند خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم سبقت غیرمجاز، رعایت حق‌تقدم و گوش دادن به هشدارهای ماموران پلیس راه‌، راهداران و ماموران انتظامی ایمنی را برای خود و دیگر رقم بزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو