فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی کرج- قزوین و هراز در پایان هفته برداشته می شود

عصرخودرو: سرپرست اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: محدودیت های ترافیکی محدوده آزادراه تهران- ساوه، کرج- قزوین و هراز که پیش از این برای عملیات راهسازی در طول هفته ایجاد شده بود، در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه برداشته می شود.

محدودیت های ترافیکی کرج- قزوین و هراز در پایان هفته برداشته می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی افزود: محور شمشک - دیزین در حال حاضر مسدود است.

    وی با بیان اینکه در محور هراز تردد انواع کامیون و کامیونت تا اطلاع ثانوی ممنوع است، یادآورشد: سایر جاده های مواصلاتی باز بوده و تردد به شکل عادی جریان دارد.

    همچنین به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - 23 اردیبهشت - تا ساعت 24 روز جمعه - 26 اردیبهشت - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

    در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه - 26 اردیبهشت ماه - تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه - 27 اردیبهشت ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه تا 2 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه از 15 کیلومتر جنوب مرزن آباد (دزدین) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

    براساس این گزراش تردد تمام وسایل تقلیه از ساعت 13 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه تا ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرف خواهد بود.

    در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه - 23، 24، 25 و 26 اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    تردد تمام کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    در محور قدیم رشت قزوین و بالعکس نیز تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه از محور قدیم رشت قزوین بالعکس ممنوع است.

    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو