فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

با افزایش کیفیت خودرو تولید داخل می توان برای صادرات گام برداشت

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیران عامل چند شرکت خودروسازی داخلی گفت : با ایجاد ارزش افزوده در تولید خودرو از طریق بالا بردن کیفیت محصول و کاهش هزینه های تولیدمی توان در مسیر صادرات حرکت نمود.

با افزایش کیفیت خودرو تولید داخل می توان برای صادرات گام برداشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رضا مسرور با اشاره به مزایایی نظیر معافیت مالیاتی 20 ساله بر درآمد و دارایی از تاریخ بهره برداری هرگونه فعالیت اقتصادی و امکان واردات مواد اولیه از طریق این منطقه به منظور کاهش هزینه تمام شده تولید خودرو آمادگی خود را برای فراهم نمودن بسترهای لازم برای افزایش همکاریها اعلام کرد.

    وی یکی از برنامه های سازمان متبوع خود را نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری گیلان در محدوده این منطقه به منظور تغییر منظر شهری و افزایش ضریب ایمنی مسافرتهای درون شهری در سطح استان اعلام و تصریح کرد : می توان از طریق برگزاری نشست مشترک با استانداری و شهرداران شهرهای حوزه تردد خودرو پلاک منطقه، نسبت به نوسازی تاکسی های شهری با خودروهای تولیدی با کیفیت مناسب، گام برداشت.

    *ایجاد خط تولید خودرو در منطقه آزاد انزلی

    مدیرعامل پارس خودرو، شرکت متبوع خود را در میان خودرو سازان دارای بیشترین میزان واردات مواد اولیه از اروپا معرفی کرد و ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی، تصریح نمود: ما بدنبال توسعه مراودات خود با مناطق آزاد کشور هستیم و این برنامه را از منطقه آزاد انزلی آغاز می کنیم.

    ناصر آقا محمدی خواستار حمایت منطقه آزاد انزلی در همکاری با گمرک منطقه در زمینه تسهیل و تسریع رویه قانونی واردات مواد اولیه شد و رابطه میان پارس خودرو را با این سازمان یک رابطه خوب ارزیابی کرد.

    وی افزود: با توسعه همکاریهای دو جانبه می توان در زمینه ایجاد خطوط تولید خودرو نیز به توافق رسید و از سوی دیگر آمادگی خود را برای عملیاتی نمودن طرح پیشنهادی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری استان اعلام می کنیم.

    فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد، با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برای بهره گیری از معافیتهای قانونی مترتب بر سود بازرگانی واردات مواد اولیه تولید خودرو گفت : با توجه به نزدیکی منطقه آزاد انزلی به محل کارخانه در تهران آمادگی خود را برای بهره گیری از مزایای منطقه اعلام کرده و به همین منظور در آینده نزدیک برای شناخت بیشتر و توسعه همکاریها از منطقه آزاد انزلی بازدید می کنیم.

    اکبر شمس لاهیجی مدیرعامل مگا موتور، در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، آمادگی خود را برای توسعه همکاریها اعلام کرد.

    به گزارش ایرنا، منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است ؛ کشورهای حاشیه دریای خزر ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.

    معافیت مالیاتی 20 ساله بر درآمد و دارایی از تاریخ بهره برداری هرگونه فعالیت اقتصادی ، امکان فعالیت بانک ها و موسسات مالی بیمه ای در این منطقه ، علاوه بر مزایای قانونی همچون امکان مالکیت و مشارکت سرمایه گذاران خارجی تا میزان 100 درصد در منطقه از اقدامات سازمان در خصوص خلق مزایا و معافیت های جدید برای فعالان اقتصادی تولیدی ، فعال سازی پروژه های راکد عمرانی ، بورس کالای منطقه ، رونق فضای تجاری با اجرای مصوبه کالای همراه مسافر اقدامات موثری انجام داده که زمینه ساز رونق فضای کسب و کار در محدوده منطقه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو