فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین عنوان کرد

ارائه خدمات جاده‌ای به بیش از ۱۰ هزار نفر در قزوین

عصر خودرو : مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: در ماه گذشته جمعیت هلال احمر استان قزوین به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات جاده‌ای ارائه کرده است.

ارائه خدمات جاده‌ای به بیش از ۱۰ هزار نفر در قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حمید ره‌انجام با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان قزوین ماه گذشته، اظهار داشت: مجموع عملیات‌های جمعیت هلال احمر در ماه گذشته شامل حوادثی از جمله برف و کولاک، حوادث جاده‌ای، سیل و آبگرفتگی و برخی از حوادث شهری و صنعتی بوده است.

    وی با اشاره به این نکته که بیش 340 تیم از جمعیت هلال احمر استان قزوین در حوادث جاده این استان حضور داشتند، افزود: جمعیت هلال احمر استان قزوین در ماه گذشته 900 نفر از نیروهای داوطلب هلال احمر را در قالب 349 تیم به منظور ساماندهی سوانح و حوادث جاده‌ای استان قزوین به مناطق آسیب دیده اعزام کرده است.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین با بیان این نکته که میانگین زمان حضور هلال احمر استان قزوین کمتر از 6دقیقه است، بیان کرد: در ماه گذشته 10 هزار و 369 نفر در استان قزوین دچار سانحه شدند که جمعیت هلال احمر استان قزوین توانست به خوبی آن‌ها را ساماندهی کند، از این میان حدود 121 نفر به بیمارستان انتقال داده شده و 71 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

    وی با اشاره به این نکته که موقعیت جغرافیایی استان قزوین سبب شده تا برف و کولاک در راس عملیات‌های جمعیت هلال احمر استان قزوین قرار گیرد، تصریح کرد: شرایط و موقعیت استان قزوین سبب شده تا اطراف استان قزوین را مناطق کوهستانی تشکیل دهد، در همین راستا یکی از نکاتی که جمعیت هلال احمر استان قزوین به آن توجه ویژه دارد مناطق کوهستانی و برفی است.

    ره‌انجام گفت: به دلیل برف و کولاک در شهرستان‌های قزوین، آوج و رودبار الموت به بیش از سه‌ هزارو 90 نفر امداد رسانی صورت گرفت که در این بین به 384 نفر نیز اسکان داده شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط