فونیکسریمکسبهتام

مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی قزوین:

معرفی تاکسی‌های فاقد مجوز سرویس مدارس قزوین به کمیته انضباطی

عصر خودرو : مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانانی که به صورت غیرمجاز اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین معرفی می‌شوند.

معرفی تاکسی‌های فاقد مجوز سرویس مدارس قزوین به کمیته انضباطی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمد پویا در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مأموریت‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه خدمات مطلوب به مدارس و دانش‌آموزان است، بازرسان این سازمان نظارت دقیقی بر روی خودروهای سرویس مدارس دارند.

    وی مطرح کرد: بر این اساس خودروهای تاکسی فعال در طرح سرویس مدارس که به برچسب سرویس مدارس و مجوز برای جابجایی دانش‌آموزان مجهز نباشند توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین شناسایی شده و به کمیته انضباطی سازمان ارجاع داده می‌شوند.

    مسئول بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو گشت بازرسی سرویس مدارس بر نحوه عملکرد سرویس مدارس سطح شهر قزوین نظارت دارند تا در صورت بروز تخلف از سوی رانندگان خودروهای سرویس مدارس نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

    پویا یادآور شد: از والدین دانش‌آموزان و مدیران مدارس نیز تقاضا می‌شود، در صورت مشاهده تخلف رانندگان سرویس مدارس مراتب را به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اطلاع دهند تا ضمن بررسی تخلف آنان در هیئت انضباطی سازمان برخورد لازم با آنان صورت گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط