فونیکسریمکسبهتام

انتشار صورتهای مالی حسابرسی شده پارس خودرو

عصر خودرو : شرکت پارس خودرو اطلاعات و صورت های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۳ را حسابرسی شده منتشر کرد.

انتشار صورتهای مالی حسابرسی شده پارس خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری اعتبار، صورت سود و زیان پیش‌بینی شده شرکت پارس خودرو برای سال مالی منتهی به تاریخ 29 اسفند ماه 1394، همراه با سایر اطلاعات مالی پیش‌بینی شده منتشر شد و حسابرس این شرکت اعلام کرد، این سازمان به مواردی برخورد نکرده است که متقاعد شود، مفروضات مزبور، مبنای معقولی را برای تهیه اطلاعات مالی پیش‏بینی شده فراهم نمی‏کند.

    بر اساس گزارش حسابرس، به نظر این سازمان، به استثنای آثار موارد مندرج در بندهای 2 الی 4، صورت سود و زیان پیش‏بینی شده مزبور براساس مفروضات به گونه‏ای مناسب تهیه و طبق استانداردهای حسابداری ارائه شده است.

    با توجه به مفروضات تهیه اطلاعات مالی و ردیف 5 یادداشت توضیحی صفحه 3 ، جهت محاسبه بهای فروش تعداد 500ر32 دستگاه خودروهای تندر 90و ریچ، جمعاً حدود مبلغ 796ر1 میلیارد ریال افزایش نرخ فروش پیش بینی گردیده که در این رابطه اطلاعات و مستندات مربوط به امکان اخذ مجوز از مراجع ذیربط به این سازمان ارائه نشده است.

    براساس توضیحات صفحه 23 اطلاعات مالی مورد رسیدگی ، مبلغ 613 میلیارد ریال هزینه اجرای طرح سرمایه ای در سال مالی آتی پیش بینی گردیده است. لکن جریان نقدی آن در جدول پیش بینی منابع و مصارف ( جدول صفحه 26 اطلاعات مالی پیش بینی شده) بطور کامل منظور و ارائه نگردیده است.

    اثرات مالی موارد مندرج در بندهای 3 و 4 گزارش بررسی اجمالی حسابرس مستقل مربوط به دوره مالی منتهی به 31/6/1393 شرکت مبنی بر راکد و معوقه بودن جمعاً مبلغ 469 میلیارد ریال از مطالبات و عدم احتساب جمعاً مبلغ 128ر1 میلیارد ریال تفاوت نرخ مورد درخواست شرکت رنو پارس از بابت خریدهای سنوات قبل که موثر بر صورت سود و زیان انباشته شرکت می باشد و همچنین اطلاعات لازم از بابت عملکرد واقعی سال 1393 ، به نحو مناسب در اطلاعات مالی مورد گزارش افشا نگردیده است.

    نتایج واقعی احتمالاً متفاوت از پیش‌بینی‌ها خواهد بود، زیرا رویدادهای پیش‌بینی شده اغلب به‌گونه‌ای مورد انتظار رخ نمی‌دهد و تفاوت‌های حاصل می‌تواند با اهمیت باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو