فونیکسریمکسبهتام

اخذ ضمانت های معتبر به منظور جلوگیری از لغو یک جانبه قرارداد

عقد قرارداد با خودروسازان جهانی به شرط انتقال تکنولوژی باشد

عصر خودرو : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: هدف از عقد قرارداد با خودروسازان مطرح جهانی، تولید خودروهای با کیفیت در کشور باشد و در تمام قراردادها باید بر انتقال تکنولوژی به کشور و سرمایه گذاری آنها در ایران تاکید شود.

عقد قرارداد با خودروسازان جهانی به شرط انتقال تکنولوژی باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر درخصوص اخبار منتشرشده مبنی براحتمال حضور خودروسازان آمریکایی و اروپایی در ایران، گفت: ایران می تواند با تمام کشورها به جز رژیم اشغالگر قدس فعالیت های اقتصادی داشته باشد و هیچ ممنوعیتی در این زمینه وجود ندارد، به شرطی که این همکاری پس از طی مسیرهای قانونی باشد.

    نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی افزود: البته همکاری هایی اینچنین نیازمند اخذ ضمانت های معتبر است تا بروز مشکلات سیاسی مانند تحریم،موجب لغو یکطرفه قرارداد از سوی آنها نشود.

    وی لغو قرارداد را منجر به بروز آسیب به اقتصاد کشورعنوان کرد و ادامه داد: بطورمثال آمریکا با ایران خصومت دارد و نباید یک بنگاه اقتصادی آمریکایی از خصومت های سیاسی این کشور تاثیر بگیرد.

    عضوکمیسیون صنایع ومعادن درمجلس تصریح کرد:موضوع دیگر،طی کردن مسیر رقابت ازسوی خودروسازان خارجی است، یعنی نباید یک تولیدکننده به دلیل آمریکایی یا اروپایی بودن مسیر رقابت را طی نکند،چراکه اکنون بسیاری از خودروسازان مطرح آسیایی با خودروهای باکیفیت در ایران حضور دارند و خودروهای سایر کشورها نیز باید به همین حالت در کشور رقابت کنند.

    به گفته این نماینده مردم در مجلس نهم،ما برای واردات خودرو باید به سمتی حرکت کنیم که انتقال تکنولوژی به کشور انجام شود و این موضوع، امری ضروری و مورد توجه است.

    نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی بیان کرد:هدف از عقد قرارداد با خودروسازان مطرح جهانی، تولید خودروهای با کیفیت در کشور است و در تمام قراردادها باید بر انتقال تکنولوژی به کشور و سرمایه گذاری آنها در ایران تاکید شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو