فونیکسریمکسبهتام

انسداد ۳ دوربرگردان در منطقه گیلاوند

ترافیک سنگین به سمت مازندران

عصرخودرو: فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه از ترافیک نیمه‌سنگین به سمت جاده منتهی به استان مازندران خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ترافیک سنگین در منطقه گیلاوند، سه دوربرگردان را مسدود کرده و از پارک دوبل خودروها جلوگیری می‌شود.

ترافیک سنگین به سمت مازندران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حمیدرضا رنجبرگل‌افشان دقایقی پیش با اشاره به وضع ترافیک در محور مهم و مواصلاتی فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران نیمه‌سنگین و از استان مازندران به سمت پایتخت روان است.

    وی با بیان اینکه تردد تریلر و کامیون‌ها تا ساعت 24 روز شنبه ممنوع است، افزود: با وجود تراکم حجم خودروها در محور فیروزکوه، خوشبختانه تاکنون تصادفی جدی در این محور رخ نداده است.

    فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه با اشاره به اینکه 50 درصد گروه‌های این یگان در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: همچنین تمام دوربین‌های ثبت تخلفات محور فیروزکوه فعال است و خودروهای متخلفی که به سمت شهر تهران حرکت می‌کنند، برگه جریمه آنها مقابل پاسگاه پلیس‌راه تقدیمشان می‌شود.

    رنجبرگل‌افشان با بیان اینکه گشت‌های پلیس‌راه مجهز با دوربین‌های متغییر در جاده‌ها حضور دارند، بیان کرد: برای کنترل بیشتر خودروها و جاده‌های شهرستان دماوند، دو گروه کمکی از قرارگاه به ما ملحق شدند؛ یک گروه به صورت نامحسوس در جاده صالح‌آباد به سمت کیلان حضور دارد که با سبقت و انحراف به چپ برخورد می‌کند.

    وی اضافه کرد: گروه دوم نیز در کلیه جاده‌های شهرستان دماوند به صورت ضربدری فعالیت دارد که با تخلفات و خلافی‌های سنگین خودروهای گذری برخورد می‌کند.

    فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه با اشاره به وضع ترافیکی و نبود جاده کمربندی در منطقه گیلاوند تصریح کرد: وجود مغازه‌ها در این منطقه موجب می‌شد تا رانندگان برای تهیه مایحتاج خود به صورت دوبله پارک کنند و همین موضوع باعث ترافیک سنگین می‌شد که روز گذشته به همین خاطر شاهد ترافیک سنگین در سه کیلومتری گیلاوند بودیم.

    رنجبرگل‌افشان ادامه داد: به همین علت نیروهای پلیس در منطقه گیلاوند حضور دارند تا از پارک خودروها در حاشیه بلوار آیت‌الله خامنه‌ای ممانعت کنند و برای تسهیل در تردد خودرها سه دوربرگردان در این منطقه را مسدود کردیم تا رانندگان مجبور باشند در دوربرگردان هشت بهشت شلمبه دور بزنند؛ امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر پروژه کمربندی غرب شهر دماوند را آغاز کنند.

    وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به تعطیلات و حجم خودروهای عبوری از محور دماوند - فیروزکوه خواهشمندیم که رانندگان گذشت، احتیاط و سلامت را سرلوحه خود قرار دهند و علاوه بر همکاری با مأموران پلیس، به علائم راهنمایی و رانندگی دقت کنند.

    فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود فردا بعد از ظهر (شنبه) شاهد برگشت سیل مسافران به سمت تهران باشیم، تقاضا داریم که مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا اواخر شب با خواب‌آلودگی و خستگی همراه نشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط