فونیکسریمکسبهتام

قیمت مدل جدید کادیلاک مشخص شد

عصرخودرو: شرکت کادیلاک قیمت CT۶ را مشخص کرد.

قیمت مدل جدید کادیلاک مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از موج، این سوپرسدان آمریکایی که رقیب مستقیم مرسدس بنز E63 AMG و ب‌ام‌و M5 محسوب می‌شود در هنگام عرضه به بازار در اواخر تابستان پیش رو، 84,990 دلار به انضمام هزینه تحویل در مقصد قیمت خواهد داشت. با این شرایط قیمت کادیلاک CTS-V نسبت به ب ام و M5 در حدود 10,000 دلار ارزان‌تر و نسبت به شورولت کوروت Z06 در حدود 5,000 دلار گران‌تر است.
    زیر کاپوت جلو کادیلاک CTS-V مدل 2016 نسل پنجم موتور بلوک کوچک LT4 با آرایش V8 و 6.2 لیتر حجم به همراه سوپرچارجر وجود دارد که قادر به ارائه توان 640 اسب بخار و گشتاور 630 پوند فوت (854 نیوتن متر) است. شتاب صفر تا 96.6 کیلومتر کادیلاک CTS-V مدل 2016، 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت اتومبیل هم 200 مایل بر ساعت (321.8 کیلومتر) است.
    به‌ روز رسانی های دیگری که به‌منظور کنترل قدرت بالای اتومبیل استفاده شده‌اند شامل کنترل سواری مغناطیسی، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، تایرهای میشلن پایلوت سوپر اسپرت، به‌ روز رسانی های آئرودینامیکی، کاپوت فیبرکربنی و ترمزهای عظیم‌الجثه برمبو است.
    چندین حالت رانندگی مختلف هم برای اتومبیل تدارک دیده‌ شده که رانندگان بنا به میل خود می‌توانند از میان آنها یکی را انتخاب کنند. صندلی‌ها ساخته دست ریکارو بوده و از میکروفیبر در آنها استفاده به عمل آمده است. ثبت سفارش کادیلاک CTS-V مدل 2016 از هم‌اکنون آغاز شده، ولی؛ اتومبیل در اواخر تابستان به بازار ارائه خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط