فونیکسریمکسبهتام

مولاوردی:

امروزه سوانح رانندگی به سوی زنانه شدن پیش می رود

عصرخودرو: شهیندخت مولاوردی در جمع مرد خرامه فارس گفت : راهبردهای دولت یازدهم برای حل این مشکلات در بین زنان افزایش توانمندی زنان است که با برنامه ریزی های دقیق به سوی عملیاتی شدن پیش می رود .

امروزه سوانح رانندگی به سوی زنانه شدن پیش می رود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در جمع مردم خرامه در استان فارس گفت: امروزه با افزایش زنان سرپرست خانوار ، افزایش نرخ طلاق و سوانح رانندگی و فقر ، سالمندی و سرپرستی به سوی زنانه شدن پیش می رود .

    مولاوردی گفت : راهبردهای دولت یازدهم برای حل این مشکلات در بین زنان افزایش توانمندی زنان است که با برنامه ریزی های دقیق به سوی عملیاتی شدن پیش می رود .

    او با اشاره به ایجاد تعادل میان مدیریت زنان و مردان گفت : دولت تدبیر و امید در راستای افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در جامعه و بهبود شاخص کسب و کار برنامه های فراوانی را در دست اجرا دارد .

    او گفت : امسال با کاهش زیاد قیمت نفت برنامه های دولت به سوی خروج از اقتصاد تک محصولی و صادرات غیر نفتی پیش می رود و امید است که با این تدابیر پرداخت یارانه ها به افراد نیز هدفمند تر شود .

    مولاوردی به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: کشور ما نیازمند یک توسعه متوازن در مناطق و موضوعات مختلف است و با این منابع غنی در دسترس باید تمام جامعه و روستاها از توسعه متوازن در امور آب ، انشعابات و درمانی بهره مند شوند .

    او سفرهای استانی دولت را فرصتی مغتنم برای همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان کرد و گفت: : در این سفرها عملکرد دولت خدمتگزار تدبیر وامید به مردم ارائه و از طرفی دولتمردان از نزدیک با مسائل و مشکلات جامعه و سبک زندگی مردم آشنا می شوند .

    او بررسی های کارشناسانه و پرهیز از وعده های غیر عملی به مردم را دستور العمل رییس جمهور به تمامی اعضای هیات دولت عنوان کرد و گفت : امید است در این سفرها با همکاری های گسترده دولت و ملت بتوان گوشه ای از مشکلات مردم را به ویژه در زمینه های اقتصادی حل کرد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو