فونیکسریمکسبهتام

خودرو همچنان در صدر توجه بازار

عصر خودرو : بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۱۲۵.۹۱ واحدی هفته خود را به پایان رساند تا شاخص کل به عدد ۶۵ هزار و ۶۳۴.۱ برسد.

خودرو همچنان در صدر توجه بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، امروز طی 37 هزار و 542 نوبت معاملاتی بیش از 282 میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش 72 میلیارد و 575 میلیون ریال داد و ستد شد تا ارزش کل بازار به 295 هزار و 672 میلیارد تومان برسد.

    در جریان معاملات امروز نماد فارس با رشد 112.26 واحدی بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشت پس از آن نماد پالایشگاه نفت بندرعباس با رشد 49.01 واحدی و نماد تازه به بازار آمده پتروشیمی مبین با رشد 36.7 واحدی بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

    گروه خودرو و فراورده های نفتی امروز در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند. در گروه خودرو طی 7277 نوبت معاملاتی بیش از 69 میلیون و 639 هزار برگه سهم به ارزش 107 میلیارد و 289 میلیون ریال معامله شد.

    با بازگشایی نماد شرکت کشت و صنعت پیاذر این سهم رشد 10.92 درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورد. بیشترین کاهش قیمت نیز امروز با بازگشایی نماد شرکت لعابیران با افت 9.13 درصدی رقم خورد.

    نماد تازه به بازار آمده مبین امروز با صف سنگین بیش از یک میلیارد در صدر توجه خریداران قرار گرفت و نماد شرکت نفت پارس با صف فروش بیش از 4 میلیون بیشترین تقاضا برای فروش را داشت.

    اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره امروز بیشترین ارزش معاملات را با رقم بیش از 117 میلیارد و 169 میلیون ریال از آن خود کرد و نماد بانک صادرات با جابه جایی بیش از 43 میلیون برگه سهم بیشترین حجم معامله امروز را داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط