فونیکسریمکسبهتام

کاهش بی سابقه تصادفات درون شهری استان مرکزی

عصر خودرو : کاهش تصادفات درون شهری استان در هشت سال گذشته بی سابقه بوده، یکی از عنوان های شماره ۷۳۹ هفته سرچشمه استان مرکزی است.

کاهش بی سابقه تصادفات درون شهری استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ ابوالفضل امیدی رییس پلیس راهوراستان مرکزی گفت: در سال گذشته تصادفات درون شهری استان 36 درصد و تصادفات منجر به فوت 13 درصد کاهش داشته است.

    وی با اشاره به اینکه عابرین پیاده با 48 درصد بیشترین عامل تصادفات فوتی بوده اند افزود: موتور سیکلت سواران با 38 درصد دومین عامل وقوع تصادفات فوتی بوده اند که از مجموع فوت شدگان حوادث رانندگی، 22 درصد در محل صحنه و 78 درصد در بیمارستان ها جان خود را از دست داه اند.

    عزم جدی برای انتخاب بومی کاربلد، ایرنای متفاوت در استان مرکزی، کشف چهار کیلو200 گرم هرویین در اراک، خانه دار شدن قشر محروم جامعه با تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و برگزاری نشست آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه بانوان از دیگر عنوان های خبری هفته نامه سرچشمه است.

    هفته نامه سرچشمه استان مرکزی با مشی فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی مصطفی قاسمی منتشر می شود.

    *** هفته نامه وقایع

    هفته نامه وقایع استان مرکزی نیز سرمقاله شماره 290 خود را به مطلبی با عنوان توسعه استان ها با استانی شدن انتخابات مجلس به قلم نیره یوسفی راد اختصاص داده است.

    براساس طرح استانی شدن انتخابات نامزدها علاوه برکسب حداکثر رای در حوزه انتخابیه باید درصدی از آرای سراسر همان استان را کسب کنند.

    موافقان طرح اعتقاد دارند که استانی شدن موجب می شود تا امر خرید و فروش رای و فسادهای انتخاباتی به حداقل ممکن برسد و هم چنین بحث قومیت ها درانتخاب افراد تا حدودی رنگ ببازد در این صورت است که نماینده به جای حل و فصل مشکلات قوم و قبیله و منطقه کوچک و وابستگان، بیشتر به منافع نظام و همه مردم کشور می اندیشد و برای سرافرازی نظام تلاش خواهد کرد.

    وقایع استان تخصصی ترین نشریه استان مرکزی، دوستی صنعت با هنر یک رابطه برد برد، تدوین 300 برنامه برای گرامیداشت هفته کار وکارگر، قانونی بودن تخریب محوطه مقبره آقا نورالدین، برخورد قانونی با یک هزارو 984 انشعاب غیرمجاز در سطح استان و باز سازی میدان ارگ احیای هویت تاریخی اراک از دیگر عنوان های هفته نامه وقایع است.

    هفته نامه وقایع استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی واجتماعی با صاحب امتیازی ومدیر مسوولی نیره یوسفی راد منتشر می شود.

    44نشریه و پنج پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو