فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات در جاده‌های آذربایجان غربی

عصر خودرو : رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کاهش ۱۹ درصدی تصادفات در جاده‌های آذربایجان غربی در طول یک ماه گذشته نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات در جاده‌های آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس فرمانی با ابراز خشنودی از عملکرد مثبت پلیس راه استان طی مدت اجرای طرح نوروزی و بازه پس از آن، اظهار داشت: میزان کل تصادفات در فروردین ماه سال گذشته 493 مورد بود که این تعداد در طول یک ماه گذشته به 474 مورد، کاهشی 19 درصدی را شامل شده است.

    وی با اشاره به کاهش تصادفات طی فروردین امسال در مقایسه با سال گذشته، اذعان کرد: طبق بررسی‌های آماری جامع انجام شده از سوی مرکز آمار و بهره‌دهی پلیس راه، بیشترین میزان تصادفات رخ داده در جاده‌های استان ناشی از عجله و شتاب بی‌مورد رانندگان وسایل نقلیه است که سرانجامی تلخ برایشان رقم زده است.

    فرمانی تاکید کرد: این موضوع مسلما با آرامش و خونسردی هر چه بیشتر هم‌استانی‌های پشت فرمان می‌تواند به حداقل ممکن برسد.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در مورد سایر دلایل سوانح رخ داده در استان ادامه داد: بی‌توجهی به مقررات، خستگی و خواب آلودگی هم از دیگر دلایل رخ دادن تصادفات در استان آذربایجان غربی است که هر کدام حدود هشت درصد سوانح رانندگی جاده‌ها را شامل می‌شوند و همان طور که مشخص است با قانون‌مداری و رانندگی در حالت هوشیاری کامل، به راحتی از سوی رانندگان قابل پیشگیری و کنترل است.

    وی به تعداد تصادفات فوتی و جرحی در جاده‌های آذربایجان غربی در فروردین امسال  اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه گذشته  474 مورد تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در استان رخ داده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط