فونیکسریمکسبهتام

پیام مهندس یکه زارع به مناسبت روز کارگر

انگیزه و توان کارگران، سرمایه اصلی ایران خودرو است

عصر خودرو : مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به خانواده بزرگ گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.

انگیزه و توان کارگران، سرمایه اصلی ایران خودرو است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکو پرس، در این پیام آمده است: حضرت علی(ع) می فرمایند، «فعلیکم بالجد و الاجتهاد، و التاهب، و الاستعداد، و التزود فی منزل الزاد»؛ بر شما باد به تلاش و کوشش، آمادگی و آماده شدن و جمع آوری زاد و توشه آخرت در دوران زندگی.

    آن حضرت در خصوص تکریم کار و کارگر چنان سخت گرفتند که معروف شد «علی(ع) یاور هر کسی است که کار می کند و دشمن آن کسی است که به گدایی می پردازد.»

    روز کارگر امسال در حالی فرارسیده که هم‌زمانی با زادروز فرخنده مولا و مقتدای مان امیرالمومنین، حضرت علی (ع) برکت و تقدسی دوچندان به آن بخشیده است.

    از سوی دیگر تدابیر و اقدامات دولت محترم در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، زمینه ای را فراهم آورده است که امیدواری به تحقق اهداف کشور در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی و صنعتی بیش از هر زمان دیگری ایجاد شده است.

    با این وجود بدیهی است که رسیدن به افق های وسیع بالندگی و شکوفایی این مرز و بوم مقدر نمی شود، مگر با دست پرتوان، عرق جبین و مجاهدت صنعتگران سنگرهای تولید.

    ما به این مهم واقف هستیم و لحظه ای از آن غافل نمی شویم. تقدیر و تشکر و ارج نهادن بر تلاش های شبانه روزی کارگران شریف و خستگی ناپذیر گروه صنعتی ایران خودرو همواره سرفصل برنامه ها و منشور کاری گروه صنعتی ایران خودرو بوده است.

    فریضه «تولید» در ایران اسلامی به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه شکوفایی و آغاز مسیری روشن و ثمربخش است. همه عوامل موثر بر این فرآیند مهیا هستند و دیری نخواهد پایید تا چرخ های پیشرفت و توسعه بیش از پیش ایران عزیز در زمینه های مختلف به حرکت در آید اما نیک می دانیم که قلب های پاک، ذهن خلاق و بازوان ستبر شما کارگران زحمت‌کش، با تعصب و تخصص مثال زدنی تان گره خواهد خورد تا این مهم به منصه ظهور برسد.

    مسیری که پیش روی ما قرار گرفته روشن است اما بی شک پر فراز و نشیب هم خواهد بود. در این میان آن‌چه باعث می شود هر چه سریعتر به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم، سعی در افزایش بهره وری در بخش های مختلف گروه صنعتی ایران خودرو است. می خواهیم در هفته کارگر سال 94 با یکدیگر پیمان ببندیم که سال آینده در چنین روزهایی، علاوه بر بزرگداشت واژه های شریف «کار و کارگر» موفقیت های روزافزون دیگر را نیز به جشن بنشینیم، موفقیت هایی که در نتیجه افزایش بهره وری در زمینه های مختلف کاری حاصل شده است.

    آن‌چه مسلم است جایگاه فعلی گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور و خاورمیانه، مرهون تلاش و همت بی بدیل شما عزیزان است و این مسیر سرشار از موفقیت را پایانی نیست. ما امروز تحقق اقتصاد مقاومتی در گروه صنعتی ایران خودرو را شاهد هستیم و می خواهیم از این رهگذر به همه خواسته های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و صنعتی خود دست پیدا کنیم.

    در یک سال و نیم گذشته به مدد شما مردان روزهای سخت فعل خواستن را به بهترین شکل ممکن صرف کردیم تا ایران خودرو در مسیر بازگشت به جایگاه حقیقی خود قرار گیرد. امروز که این گروه صنعتی در بخش های مختلف خود در حال تکرار روزهای درخشان خود است، دست متخصصان در دستان متعهد و پرتوان شما مستحکم از همیشه قرار گرفته است تا قله های رفیع تر موفقیت و سربلندی را فتح کنیم.

    ایمان و اعتقاد دارم که انگیزه، تعهد، مسوولیت پذیری، دلسوزی، بلندنظری، توان و صداقت شما سرمایه اصلی گروه صنعتی ایران خودرو است و تا این سرمایه های فناناپذیر هستند رسیدن به هر هدفی میسر است.

    باردیگر دستان شما را به گرمی می فشاریم و به روزهای درخشانی که پیش رو داریم، امید می بندیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو