فونیکسریمکسبهتام

مجموعه مدیریتی خوب در سایپا پرس الگوی برای سایر واحدهای تولیدی

عصر خودرو : حجت الاسلام و المسلمین شیخ رضا باقری بنابی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از شرکت سایپا پرس بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های تولیدی ای شرکت قرار گرفت.

مجموعه مدیریتی خوب در سایپا پرس الگوی برای سایر واحدهای تولیدی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حجت الاسلام و المسلمین رضا باقری بنابی روز گذشته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت سایپا پرس ضمن دیدار با مهندس علومی ، قائم مقام مدیرعامل و مهندس احمد شاه حاتمی ،مشاور مدیرعامل و مجتبی محمودی مدیر ارتباطات و اموربین الملل این شرکت از خطوط مختلف تولیدی شرکت سایپا پرس نیز بازدید کردند.
    حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در حاشیه این بازدید با تبریک ، روز کارگر را به تمامی زحمتکشان عرصه تولید کشور و کارفرمایان در سخنانی اظهارداشت: آرامش و امنیت اقتصادی امروز جامعه مرهون تلاش و از خودگذشتگی جامعه کارگری است و باید قدردان تمامی نیروهای توانمند در عرصه تولید کشور بود.
    وی افزود: هم اکنون در سایپا پرس مجموعه مدیریتی خوبی حضور دارند که می تواند برای دیگر واحدهای تولید الگو باشد و با توجه به بازدید های دوره ای که توسط برخی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از دو شرکت بزرگ تولید خودرو کشور به عمل آمد ، مدیران ارشد این دو خودروسازی با اعلام برخی مسایل و مشکلات ، خواستار توجه بیشتر مسئولان به بخش از تولید شدند.
    استقبال از بخش خصوصی برای حضور در صنایع خودروسازی
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که بخش خصوص واقعی و نه شبه دولتی در صنایع کشور بویژه خودرو سازی به عنوان متقاضی در کشور حضور نداشته باشد بهره وری در این زمینه نخواهیم داشت و باید در اینجا از مردم بهره جست و کار تولید را بطور مستقیم به خود مردم سپرد تا اینکه بتوان ضمن حفظ تولید کنندگان داخلی از به هدر رفتن سرمایه های مادی فراوان جلوگیری کرد.
    باقری بنابی افزود: چنانچه بخش خصوصی در کار تولید و در بخش های اقتصادی همانند گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو حضور پیدا کند بهره وری بطور چشمگیری بالا خواهد رفت و در عین حال با وجود سیاست های دست و پاگیر دولتی رشدی در این بخش ها دیده نخواهد شد و با بالا رفتن نیروها ، بهروری با کاهش مواجه می شود.

    حجت الاسلام باقری بنابی گفت : در صنایعی که بخش خصوصی حضور ندارد آن واحدها صاحب مشخصی ندارند و با وجود دولت کارهایی انجام می شود ولی بازدهی بسیار اندک است و چنانچه بخواهیم تولیدی پویا و روبه رشد و توسعه داشته باشیم و بخواهیم اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند پیاده شود ، باید به سمت حضور بخش خصوص رفت چراکه بخش دولتی به تنهایی قادر به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نخواهد بود.
    وی در پایان اظهارداشت : سایپا پرس از آن دسته کارخانجاتی است که با مدیریت صحیح و کارآمد در شرایط موجود اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه غرب توانسته بدون کاستن از منابع انسانی و پرسنل خود و انجام بدون وقفه فعالیت های تولیدی در سه شیفت کاری نقشی بسیار پررنگ در گردش چرخ اقتصاد کشور ایفا نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو