فونیکسریمکسبهتام

در طول یک ماه گذشته رخ داد

افزایش ۱۱ درصدی تصادفات جرحی در جاده‌های آذربایجان غربی

عصر خودرو : فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از افزایش ۱۱ درصدی تصادفات جرحی در جاده‌های استان در یک ماه گذشته خبر داد.

افزایش ۱۱ درصدی تصادفات جرحی در جاده‌های آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس فرمانی امروز با اشاره به افزایش 11 درصدی تصادفات جرحی در محورهای آذربایجان غربی در طول یک ماه اخیر نسبت به مدت زمان مشابه، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال 313 فقره تصادف جرحی و 596 مجروح ناشی از تصادف در جاده‌های استان رخ داده که این آمار در فروردین سال گذشته شامل 283 فقره تصادف جرحی و 598 مورد مجروح بوده است.

    وی همچنین از کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش پرسنل پلیس راه استان آمار تصادفات فوتی در طول یک ماه اخیر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.

    وی به آمار فوتی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در یک ماه سال 94  اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه اخیر 19 نفر در آذربایجان غربی بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که این آمار متوفی در فروردین سال گذشته 46 نفر بود.

    فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به تشریح پرتصادف‌ترین ساعات شبانه‌روز و همچنین بیشترین نوع سوانح در استان پرداخت و تصریح کرد: بیشترین تصادفات جاده‌ای استان در ساعات بعد از ظهر و عصر رخ می‌دهد.

    وی افزود: طبق آمار، تصادفات ثبت شده در جاده‌های استان ساعات بین 18 تا 20 بیشترین میزان تصادفات فروردین ماه را ثبت کرده‌اند و همین ساعات حدود یک سوم تصادفات رخ داده را در آذربایجان غربی به خود اختصاص داده‌اند.

    فرمانی، تصادفات ثبت شده در بین ساعات 12 تا 14 را در رده دوم میزان تصادفات اعلام کرد و افزود: این در حالی است که برخلاف انتظار، ساعات نیمه شب، که اوج خواب آلودگی رانندگان را شامل می‌شود، کمترین میزان سوانح رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

    فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 13 درصد از تصادفات ثبت شده در جاده‌های استان مربوط به ساعات 20 تا 22 شب است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو