فونیکسریمکسبهتام

پانصد هزار ریال جریمه ارائه نکردن تغییر آدرس محل سکونت به راهور

عصر خودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: مالکان خودرو چنانچه پس از تغییر محل سکونت موضوع را به پلیس اطلاع ندهند پانصد هزار ریال جریمه می شوند.

پانصد هزار ریال جریمه ارائه نکردن تغییر آدرس محل سکونت به راهور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین طلایی افزود: طبق دستورالعمل جریمه مالکان خودروهایی که آدرس دقیق محل سکونت خود را به پلیس راهور اعلام نکرده اند از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد.

    وی اضافه کرد: طبق ماده 6 آیین نامه رسیدگی به تخلفات رانندگی، مالکان خودرو 10 روز پس از تغییر محل سکونت باید نسبت به اعلام این موضوع به پلیس راهور با مراجعه به مراکز پلیس + 10 اقدام کنند.

    وی افزود: چنانچه دارندگان خودرو نسبت به این موضوع اهمال و کوتاهی کنند در هر نوبت ارسال برگه جریمه به آدرس اشتباه پانصد هزار ریال از سوی ماموران جریمه می شوند.

    وی اظهار کرد: طبق آیین نامه پلیس راهنمایی و رانندگی افرادی که اقدام به خرید خودرو می کنند نیز موظف هستند آدرس دقیق محل اقامت خود را به پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کنند.

    رییس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: ارائه نکردن آدرس منجر به مطلع نشدن مالک خودرو از میزان و مکان جریمه می شود و همین امر احتمال تکرار خطا از سوی راننده خاطی را افزایش می دهد.

    وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از هفت درصد از برگه جریمه های ارسالی به درب منازل در این استان به علت تغییر آدرس مالک خودرو برگشت خورد که امید می رود این آمار در سالجاری کاهش یابد.

    سرهنگ طلایی بیان کرد: یکی از اولویت های پلیس راهور همدان افزایش بهره گیری از سیستم های الکترونیکی ثبت جرائم و صدور برگه جریمه و کاهش حضور فیزیکی ماموران در معابر است.

    وی اضافه کرد: در حال حاضر بلوارهای حاشیه ای شهر همدان به دوربین های ثبت سرعت مجهز بوده و تمامی تقاطع ها و میادین اصلی شهر تحت نظارت دوربین های پلیس راهور نیز قرار دارند.

    سال گذشته 20 درصد از تخلفات صورت گرفته در معابر درون شهری استان همدان توسط دوربین های موجود ثبت شدند.

    320 هزار دستگاه خودرو به همراه 190 هزار دستگاه موتور سیکلت در همدان تردد دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو