فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

بار سنگین ترافیک در محدوده انقلاب به دلیل راهپیمایی و تجمع ارامنه

عصر خودرو : جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از راهپیمایی ارامنه تهران به سمت سفارت ترکیه و به وجود آمدن بار تردد سنگین در محدوده میدان فردوسی به سمت تقاطع استامبول و در نهایت سفارت ترکیه خبر داد.

بار سنگین ترافیک در محدوده انقلاب به دلیل راهپیمایی و تجمع ارامنه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ  در مورد ترافیک به وجود آمده در محدوده مرکزی خیابان‌های تهران اظهار داشت: به دلیل راهپیمایی ارامنه و تجمع در جلوی سفارت ترکیه، هم‌اکنون بار سنگین حضور و ورود این افراد را در طول خیابان انقلاب شاهد هستیم.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: از میدان فردوسی به سمت جنوب و به سمت تقاطع استامبول و در نهایت سفارت ترکیه،‌ ارامنه در حال حرکتند که هم‌اکنون محدوده کریمخان به وضعیت عادی خود بازگشته است.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در خیابان جمهوری، میدان امام خمینی به سمت شمال و طول خیابان انقلاب نیز با سنگین شدن بار ورود جمعیت مواجهیم.

    سرهنگ عابدی به تدابیر پلیس راهور تهران بزرگ اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس راهور کلیه تقاطع های همجوار را پوشش داده و هر کجا که لازم باشد محدودیت مقطعی ایجاد می‌کند تا بدون مشکل، سریعاً معابر به وضعیت عادی برگردند و این تجمع نیز برگزار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط