فونیکسریمکسبهتام

اتوشانگهای ۲۰۱۵ (۱۶)

خودروهای سبز در شانگهای ۲۰۱۵

عصرخودرو: وضعیت حال حاضر چین به عنوان بزرگترین بازار خودرو در جهان باعث شده تا نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای ۲۰۱۵ برای خریداران و عرضه کنندگان این محصول یکی از مهم ترین اتفاقات سال باشد.

خودروهای سبز در شانگهای ۲۰۱۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰
  • خودروهای سبز در شانگهای 2015
  • خودروهای سبز در شانگهای 2015
  • خودروهای سبز در شانگهای 2015
  • خودروهای سبز در شانگهای 2015
  • خودروهای سبز در شانگهای 2015

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در حالی که هنوز تعداد قابل توجهی از خلاقیت های عجیب چینی در این نمایشگاه  حاضرند اما خودروسازان مطرح جهانی نیز پا به پای چینی ها به ارائه محصولات خود می پردازند. خودروهایی که تاکنون در بازار اروپا و آمریکا بوده اند حالا به بازار چین نیز رسیده اند.
دولت چین و برخی از شهرهای بزرگ این کشور به ترویج "خودرو با انرژی های جدید" می پردازند، خودروهایی با پیشرانه های برقی، هیبرید و سلوس سوختی هیدروژن، و این نفوذ سیاسی باعث شده تا خودروهایی خاص در لیست نمایشگاه شانگهای دیده شود.
در گشتی در نمایشگاه امسال شانگهای  به خودروهای زیر برخواهیم خورد:
آئودی Prologue Allroad
ادامه دهنده نسل Prologue  آئودی، یک خودرو مفهومی هیبرید است که با همان ویژگی های انتقال قدرت نسخه کوپه اش تولید شده است. در زیر بدنه این خودرو، یک توربوشارژ 4 لیتری V8 به همراه یک موتور الکتریکی و یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دیده می شود. 724 اسب بخار قدرت همراه با توان حرکت 33 مایل با باتری لیتیوم یونی اش از دیگر مشخصه های این خودرو است.
شورولت FNR
خودرویی متعلق به آینده با قابلیت رانندگی مستقل با موتور الکتریکی و سیستم شارژ خودکار بی سیم و طراحی فوق العاده. سنسورهای آن برد و رادار نصب شده بر روی سقف برای خاصیت خودرانی اتومبیل تعبیه شده است. این خودرو با هدف تولید انبوه ساخته نشده و در حال حاضر برای نمایش تأثیر رانندگی مستقل در طراحی خودروهای آینده ساخته شده است.
پژو 308R هیبرید
این خودرو که براساس 308 هاچ بک خودروساز فرانسوی ساخته شده است با قدرت 500 اسب بخار شبیه به هاچ بک های شناخته شده نیست. این محصول هیبرید از یک موتور توربوشارژ 1.4 لیتری 4 سیلندر با گیربکس اتوماتیک شش سرعته و دو موتور الکتریکی 3 کیلوواتی با باتری لیتیوم یونی بهره می گیرد.
فولکس واگن C کوپه GTE
جدیدترین محصول هیبرید فولکس واگن یک مفهومی با ظاهری لوکس است. کوپه 4 در با سایز بزرگتر از نسخه کنونی CC از موتور بنزینی 4 سیلندر توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک 8 سرعته و موتور الکتریکی یکپارچه بهره می گیرد. این محصول 241 اسب بخار قدرت ترکیبی تولید می کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم