فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کارگروه ناوگان عمومی کشور خبر داد

ثبت پیمایش ناوگان عمومی برای توزیع سهمیه جدید گازوئیل از فردا

عصرخودرو: سخنگوی کارگروه ناوگان عمومی کشور گفت:‌ از فردا برنامه ریزی توزیع سهمیه سوخت گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی ‌بر اساس پیمایش آغاز می شود و از اول خرداد هم اجرا خواهد شد.

ثبت پیمایش ناوگان عمومی برای توزیع سهمیه جدید گازوئیل از فردا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، شهرام آدم نژاد افزود :‌ این طرح در دو مرحله اجرا می شود و از فردا عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای(‌کامیون ، اتوبوس و مینی بوس ) بر اساس بارنامه و صورت وضعیت؛ ثبت و در تخصیص سوخت مصرف خرداد ( بر اساس پیمایش) محاسبه می شود.

    سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند قرارداد ناوگان عمومی کشور ، با بیان اینکه 400 هزار کامیون ، 20 هزار اتوبوس و 36 هزار مینی بوس بین شهری وجود دارد ، تاکید کرد: ‌از فردا هیچ گونه تغییری در ارائه سوخت این ناوگان به وجود نمی آید ، بلکه عملکرد آنها بر اساس پیمایش ثبت می شود و این پیمایش در خرداد ماه ملاک ارائه سوخت خواهد شد.

    آدم نژاد گفت:‌ مرحله دوم طرح از اول مهر 95 آغاز می شود و میزان سوخت برای همه ناوگان اعم از درون شهری و برون شهری و تردد بر اساس سامانه موقعیت یاب جغرافیایی (جی پی اس) محاسبه و سوخت ارائه می شود.

    وی گفت: اطلاعات همه ناوگان اعم از کامیون‌، اتوبوس و مینی بوس در سامانه متمرکز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ؛ ثبت  و پس از پایش و راستی آزمایی با توجه به مدارک و اطلاعات ، بارنامه ، پلاک خودرو و صورت وضعیت ؛ این داده ها به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تخصیص سوخت اعلام می شود.

    سخنگوی کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند قرارداد ناوگان عمومی کشور هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه سوخت ، ‌جلوگیری از قاچاق سوخت و نظم بیشتر حمل و نقل عمومی اعلام کرد.

    آدم نژاد گفت : ‌این طرح براساس مصوبه هیات وزیران و طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط