فونیکسریمکسبهتام

دلیل تاخیر نصب برچسب جدید تاکسی ها بیان شد؛

زمان اجرای نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها دیر اعلام شد

عصر خودرو: معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران از نصب برچسب نرخ جدید تمامی تاکسی‌های تلفنی، گردشی و تاکسی‌های خطی طی هفته گذشته خبر داد.

زمان اجرای نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها دیر اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران، مهدی اسماعیل بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه اقدامات اجرایی و نظارتی به موازات یکدیگر در اجرای نرخ کرایه تاکسی ها در سال 94 صورت گرفته است، اظهار کرد: تنظیم تاکسیمترها، نصب برچسب و نصب نرخ کرایه جدید بر تابلوها ازجمله اقداماتی است که در این راستا از سوی سازمان تاکسیرانی صورت گرفته است.

    وی با تاکید بر اینکه طی هفته گذشته 1400تابلو در سراسر خطوط تاکسیرانی شهر تهران برچسب گذاری شده است، تصریح کرد: 26 هزار تاکسیمتر باید در تاکسی های شهر تهران اعم از تاکسی های گردشی و تلفنی و دفاتر ویژه در راه آهن و فرودگاه و... تنظیم می شد که تاکنون و طی مدت زمان 12 روز 20 هزار تاکسی تنظیم تاکسیمتر شده اند.
    به گفته اسماعیل بیگی برای تنظیم تاکسیمترها یک ماه فرصت داده شده بود که در 20 هزار تاکسیمتر طی مدت تنها 12 روز این تنظیم انجام شد. این در حالیست که تا پایان هفته جاری باقی تاکسیمترها نیز نصب و تنظیم خواهند شد .
    معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین گفت: پس از اعلام اجرای افزایش نرخ کرایه تاکسی ها فرایند برچسب گذاری تاکسی های شهر تهران در دستور کار قرار گرفت. به طوری که اکنون برچسب تمامی تاکسی های گردشی و تلفنی توزیع شده و همزمان برچسب گذاری 34 هزار تاکسی در 700 خط نیز انجام شد .
    وی تاکید کرد: اکنون برچسب تمامی تاکسی ها در 700خط توزیع شده و تنها دو یا سه خط باقی مانده است که به دلایل اصلاحات طی هفته جاری صورت می گیرد.
    اسماعیل بیگی با تاکید بر اینکه تمامی برچسب های تاکسی ها توزیع شده است از شهروندان خواست در صورت مواجهه با تاکسی بدون برچسب نرخ سابق را پرداخت کنند و در عین حال از طریق 1888 مراتب تخلف را اعلام کنند.
    معاون نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: از ابتدای هفته جاری با استقرار و گشت زنی تیم های نظارتی سازمان تاکسیرانی از فعالیت تاکسی های فاقد برچسب جلوگیری خواهد شد .
    وی با اشاره به دلایل تاخیر در برچسب گذاری ها در پایان گفت : همه ساله میزان افزایش نرخ و زمان اجرای مصوبه همزمان به سازمان تاکسیرانی اعلام می شد اما در سال جاری با توجه به اعتراض فرمانداری به نرخ کرایه ها زمان اجرای مصوبه دیرتر ابلاغ شد. این در حالیست که سازمان تاکسیرانی نمی توانست تا ابلاغ زمان اجرا و تعیین تکلیف از سوی فرمانداری برچسب های خطوط را چاپ کند. به همین دلیل فرایند چاپ و برچسب گذاری پس از ابلاغ زمان اجرای افزایش نرخ آغاز شده است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو