فونیکسریمکسبهتام

فیس لیفت تویوتا کمری در اندونزی عرضه شد

عصر خودرو: تویوتا در اندونزی فیس لیفت تویوتا کمری مدل ۲۰۱۵ را با قیمت ۴۲۲۱۹ تا ۵۹۹۶۴ دلار در بازار این کشور عرضه کرد.

فیس لیفت تویوتا کمری در اندونزی عرضه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مجله ماشین، کمری مدل 2015 دارای قسمت جلوی جدید دیده شده در مدل مخصوص کشورهای ASEAN است که سال گذشته معرفی شده بود. هواکشی بزرگ به همراه جلوپنجره نوین ظاهری تهاجمی را برای فیس لیفت کمری به ارمغان آورده است. هم چنین چراغ های جلوی بازطراحی شده این خودرو نیز از لامپ های LED دید در روز ارتقا یافته بهره می برند.

    طراحان، چراغ های عقب LED و خطی کرومی روی در صندوق عقب را برای ظاهری پرمیوم تر در این خودرو تعبیه کرده اند. رینگ های آلیاژی 17 اینچی جدید تغییرات این سدان را تکمیل می کنند.

    در داخل فیس لیفت کمری تودوزی چوبی جدید و چرم نرم تری برای صندلی ها تعبیه شده است. تویوتا یک سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 8 اینچی و GPS ارتقا یافته و سیستم صوتی 10 بلندگوی JBL را نیز برای این خودرو ارائه می دهد.

    فیس لیفت کمری در اندونزی از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 233 نیوتون متر بهره می برد در حالی که کمری هیبریدی با یک موتور 2.5 لیتری نیز قدرت کلی 205 اسب بخار دارد. مدل هیبریدی این خودرو دارای گیربکس e-CVT است در حالی که مدل بنزینی آن با گیربکس اتوماتیک شش سرعته عرضه می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم