فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول زمینه ساز توسعه صادرات شرکت فرش و موکت بابل

عصرخودرو: شرکت فرش و موکت بابل نامی شناخته شده در زمینه تولید تزیینات داخلی و عایق های خودرو است و از سال ۱۳۶۴ به این سو توانسته سهم بازار مناسبی را از آن خود کند و اکنون نیز بخشی از نیاز صنعت خودروسازی کشور را تامین می کند ضمن آنکه در بازار یدک نیز می توان محصولات این شرکت را دید.

اتومکانیکای استانبول زمینه ساز توسعه صادرات شرکت فرش و موکت بابل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، فرش و موکت بابل امسال برای دومین بار در اتومکانیکای استانبول شرکت کرده بود و میناگر، مدیر عامل این شرکت در مجموع از حضور در این نمایشگاه و بازخورد بازدیدکنندگان اعلام رضایت کرد. وی در زمینه بازدیدکننگان نمایشگاه گفت:" بیشترین بازدید کنندگان غرفه ما از کشور ترکیه بودند اما در کنار این، از کشور های عربی و آفریقایی و حتی آمریکای جنوبی هم مراجعه کنندگانی داشتیم. میزان بازدید و گفتگو ها از غرفه ما در نمایشگاه امسال مناسب بود."

    این شرکت صادرات به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی از جمله عراق، افغانستان، ترکمنستان، امارات، ترکیه و انگلستان را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز در بازار های صادراتی فعال است اما به گفته میناگر، با توجه به موقعیت ارتباطی مناسب ترکیه و تبادلات تجاری این کشور با اروپا و حضور تجار کشور های عربی و آفریقایی در اتومکانیکای استانبول، این نمایشگاه محل مناسبی برای توسعه فعالیت های صادراتی فرش و موکت بابل خواهد بود و این شرکت نیز با همین هدف به ترکیه آمده است.

    میناگر در زمینه برنامه های صادراتی این شرکت گفت:" ما در حال حاضر بازار های صادراتی مناسبی داریم اما بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام شده، علاوه بر حفظ بازار های صارداتی موجود، به دنبال بازار هایی در اروپا، شمال آفریقا و آسیای میانه هستیم تا بتوانیم فعالیت های خود را توسعه دهیم."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم