فونیکسریمکسبهتام

اشتغالزایی ۱۲۰۰ نفری پروژه آریسان ایران خودرو تبریز

عصر خودرو: مدیرعامل ایران خودرو تبریز از اشتغالزایی یکهزار و ۲۰۰ نفری اجرای پروژه خط تولید وانت آریسان در این شرکت خبر داد.

اشتغالزایی ۱۲۰۰ نفری پروژه آریسان ایران خودرو تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، غلامرضا صادقیان چهارشنبه در نشست رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران شرکت ایران خودرو تبریز، با ارائه گزارشی از فعالیت های شرکت تحت مدیریت خود گفت: این شرکت در سال گذشته 95 هزار و 268 دستگاه پیکان وانت تولید و روانه بازار کرد و امسال با تولید وانت جدید آریسان وارد فاز جدیدی از فعالیت های خودروسازی خود شده است.

    وی در ادامه با اشاره به میزان اشتغالزایی صورت گرفته با راه اندازی  این خط تولید نیز اظهار داشت: هم اکنون کارهای اجرایی سالن رنگ و بدنه این شرکت آغاز شده و با بهره برداری از این پروژه جدید برای یکهزار و 200 نفر ایجاد شغل می شود که امیدواریم با حمایت های نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی شاهد پیشرفت این شرکت باشیم.

    مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اشاره به حمایت های جدی مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو را از فعالیت های شرکت تصریح کرد: هم در نتیجه این حمایت ها اکنون بحث تولید خودرو سواری در کنار ایجاد سالن رنگ و بدنه طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته و بیش از 45 درصد قطعات آریسان در استان تولید می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط