فونیکسریمکسبهتام

آغاز عملیات گسترده خدمات‌رسانی نوروزی ایران‌خودرو

عصرخودرو: با تشکیل ستاد امداد نوروزی در شرکت ایساکو، طرح خدمات رسانی نوروزی ایران خودرو از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ توسط تیم ایساکو و امداد خودرو ایران در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

آغاز عملیات گسترده خدمات‌رسانی نوروزی ایران‌خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲:۴۶

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، علی نمکین مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با اعلام این خبر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال 550 نمایندگی و 312 فروشگاه مجاز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود، که با هشت هزار و 500 روز/نمایندگی کشیک، به میزان 15 درصد رشد در حوزه نمایندگی‌های ارایه دهنده خدمات و به میزان 28 درصد رشد در تعداد فروشگاه‌های کشیک، سطح دسترسی مشتریان را نسبت به سال گذشته افزایش داده‌ایم.

    نمکین همچنین گفت: نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز، کشیک خود را، از 28 اسفند ماه آغاز خواهند کرد و تا 15 فروردین به صورت 24 ساعته آماده ارایه خدمات به مشتریان عزیز هستند.

    وی افزود: امیدواریم با تحولاتی که در ارایه خدمات گارانتی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز صورت گرفته طرح امداد نوروزی سال 94 با موفقیت بیش از پیش مواجه شود و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان محترم محصولات ایران خودرو را به‌دنبال داشته باشد.

    مدیر عامل ایساکو خاطر نشان کرد:‌ شبکه خدمات و امداد خودرو، به طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی‌های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت و به هم‌وطنان نیز توصیه کرد در ایام نوروز حتما خدمات خود را از نمایندگی‌های مجاز و اکیپ‌های امدادی شناخته شده دریافت کنند.

    وی در پایان،‌ ضمن آرزوی سلامتی و شادی در سال جدید گفت: خدمت‌گزاران مردم در شرکت ایساکو و امدادخودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو با تکیه بر حضور تیم امداد جاده‌ای، با خیالی آسوده سفر کنند و در صورت بروز موارد فنی برای خودروهایشان با شماره 096440 ارتباط برقرار کنند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگان کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو