فونیکسریمکسبهتام

۳ تا ۱۵ مارس پیشواز نمایشگاه ژنو

عصرخودرو: نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی اروپا است که معمولا در ماه مارس [امسال ۱۲ تا ۲۴ اسفند] برگزار می شود. از همین حالا خودروسازان به پیشواز رفته اند.

۳ تا ۱۵ مارس پیشواز نمایشگاه ژنو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰:۳۸

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازسایپا نیوز، این روزها بعد از تمام شدن نمایشگاه خودرو شیکاگو، مهمترین اخباری که منتشر می شود اخبار نحوه حضور خودروسازان مطرح در نمایشگاه ژنو امسال (3 تا 15 مارس) است. بسیاری از خودروسازان در اخباری که منتشر می کنند تلاش دارند با عکس ها و اخباری که منتشر می کنند توجه خریداران و بازدیدکنندگان را به این رویداد جلب کنند. نمونه آن تیزر و ترغیب کننده ی لندروور است.

    پیشواز نمایشگاه ژنو

    این خودروی اووک لندروور که برای نمایشگاه خودرو ژنو آماده شده برای اولین بار از چراغ های تمام ال ای دی سازگارشونده استفاده کرده که به نوعی امضای طراحان این برند هم به حساب می آید.

    شرکت هیوندایی توسان مدل 2016 خود را در این نمایشگاه به نمایش در می آورد که نسل جدید مخصوص اروپا است و به نوعی آینده ی خودروهای سی یو وی [کراس اور] این برند را به نمایش می گذارد.

    اشکودا هم پیش از برنامه و به شکل غیر منتظره پرده از روی اشکودای تمام جدید سوپرب برداشته است.

    بنتلی رنج کانتیننتال 2016 خود را به ژنو می برد که هم موتور 12 سیلندر آن به روز شده هم ترم داخل آن و هم در بدنه ی این خودرو تجدید نظر شده است.

    لکسوس مفهومی LF-SA را برای ژنو آماده کرده که از لحاظ اندازه در خودروهای فوق لوکس یک کلاس جدید به حساب می آید.

    کیا اسپورت اسپیس را آماده کرده که یک خودرو در حد طراحی است و به احتمال زیاد از اپتمیای جدید خود هم رونمایی خواهد کرد.

    مرسدس بنز پولمن لیموی خود را به ژنو می برد که یک هیبریدی کلاس سی است و با این کار می خواهد این سیگنال را بدهد که محصولاتش فقط فوق لوکس نیستند بلکه می توانند کم مصرف و کم آلاینده هم باشند.

    آئودی با آوردن پرولوگ آوانت Prologue Avant به ژنو می خواهد نشان بدهد که نسل بعدی خودروهای این شرکت چه شکل و شمایلی دارند.

    آستون مارتین هم پیش از نمایشگاه ژنو ویدیویی از خودرو ولکان Vulcan را منتشر کرده است. شاید با این کار خواسته است با صدای موتور این خودرو بازدیدکنندگان را به نمایشگاه ژنو بکشاند.

    ب ام و هم یک خودروی 7سرنشینه گرن تورر سری 2 را به نمایش خواهد گذاشت که هم اندازه ون فورد فوکس است اما دو نفر بیشتر جا دارد و قسمت بار آن هم بزرگتر است.

    هوندا سویک Type R را آماده کرده که بیشتر برای ذائقه بازار اروپا طراحی شده است.

    مک لارن 675LT از همین حالا عکس هایی از آن در اینترنت منتشر شده که انتشار رسمی خود برند نیست اما به هر حال هواداران این خودرو بی صبر شده اند و به گمانه زنی می پردازند.

    بوگاتی با ورنون به ژنو می رود اما مدیر عاملش گفته است که آخرین ورنون تولید شده به ژنو می رسد که با این وصف فقط از این خودرو تا به حال 450 دستگاه تولید شده است.

    عکس آئودی R8 هم در ایسنتاگرام منتشر شد که از وضعیت عکس معلوم است به خواسته کمپانی آئودی نبوده و این عکس به اصطلاح لو رفته است.

    کرمان موتوراکستریم