فونیکسریمکسبهتام

ورود نمونه های جدید خودرو به کشور، روند خارج شدن خودروهای فرسوده را سرعت می دهد

فضای سیاسی و اقتصادی کشور در دولت یازدهم مستعد یک رقابت سالم و پویاست

عصرخودرو: مدیر نمایندگی خودروسازان راین در اصفهان در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اظهار کرد: با واردات نمونه های جدیدتر خودروها به ایران، روند نوشدن خودروها در سطح کشور سرعت می گیرد و نیز خودروهای فرسوده به خودی خود از دور خارج می شوند.

فضای سیاسی و اقتصادی کشور در دولت یازدهم مستعد یک رقابت سالم و پویاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲:۵۲

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، محمود امامی تأکید کرد: نمونه های جدید و زیاد خودروهای خارجی در کشور باعث می شود مردم از خودروهای قدیمی خارجی خود که به گونه ای فرسوده و آلاینده هستند، دست بردارند و این امر به نحوی به افزایش خودروهای جدید و غیرآلاینده کمک می کند.

    وی با اشاره به وجود برخی چالش ها در امر واردات خودرو به کشور و تحویل به متقاضیان گفت: روند شماره گذاری خودروها از سوی پلیس به کندی صورت می گیرد و متقاضیان را مدت زیادی منتظر می گذارد.

    وی با تأکید بر اینکه کندی این روند به کاهش رضایتمندی مشتریان از خرید خودرو منجر می شود، خواستار همکاری صمیمانه تر پلیس با شرکت های واردکننده خودرو شد.

    امامی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان گفت: امسال دومین حضور شرکت خودروسازان راین در این نمایشگاه است و این شرکت با هدف شناساندن خود به سایر رقبا و معرفی برند خود در فضای نمایشگاه حضور یافته است.

    رونق بازار خودرو در سال 93

    وی با بیان اینکه سطح کیفی برگزاری نمایشگاه امسال و مشارکت کنندگان آن خوب و قوی است، خاطرنشان کرد: رقابت شرکت های مطرح در خودروسازی و واردات خودرو شرایط کار در این صنعت را مشخص می کنند و فضای سیاسی و اقتصادی کشور در دولت یازدهم مستعد فضای یک رقابت سالم و پویاست.

    امامی همچنین با اشاره به رونق گرفتن بازار فروش خودرودر سال 93 از افزلیش فروش برخی شرکت ها از جمله خودروسازان راین تا 50 درصد در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

    وی یادآور شد: دلیل استقبال مشتریان از خودروهای جدید وارداتی شرایط اقساطی مناسب و کیفیت قابل توجه آن در مقایسه با مبلغ پرداختی در قیاس با نمونه های داخلی است.

    وی با تأکید بر اینکه شرکت های واردات خودرو از افزایش سطح کیفی خودروهای تولید داخل کشور خوشحال می شوند، گفت: وقتی خودروسازان داخلی هم کیفیت کارشان را ارتقا دهند فضای رقابت و کسب و کار جدی تر می شود.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو