فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه های خودرو، موتورسیکلت وخدمات گمرکی در گلستان گشایش یافت

عصرخودرو: نمایشگاه های بین المللی و تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرگی روز سه شنبه به میزبانی گلستان در محل نمایشگاه بین المللی استان در گرگان گشایش یافت.

نمایشگاه های خودرو، موتورسیکلت وخدمات گمرکی در گلستان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰:۱۵

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه ها شامل ˈپنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، نخستین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه و اولین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل، ترانزیت و خدمات گمرکیˈ می باشد.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی گلستان در مراسم آغاز به کار نمایشگاه ها که با حضور معاون برنامه ریزی استاندار برگزار شد، گفت: در این سه نمایشگاه، 25 شرکت و نمایندگی تولید این محصولات از استان های ˈتهران، گلستان، البرز، سمنان و آذربایجان غربیˈ و نیز از کشورهای ˈچین، کره جنوبی، ایتالیاˈ حضور دارند.
    ˈفرهاد کفایی پورˈ اظهار داشت: این نمایشگاه های تخصصی در زمینه های گمرک و ترانزیت کالا، راهداری و راه سازی، حمل و نقل، تولید و توزیع قطعات خودرو، تولید و فروش تجهیزات تعمیرگاهی، خودروهای سنگین و نمایش آخرین محصولات شرکت های تولید کننده خودرو، موتورسیکلت و دیگر محصولات مرتبط گشایش یافته است.
    ˈحسینقلی قوانلوˈ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز دراین مراسم با یادآوری ظرفیت های استان همچون گمرک و ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی گلستان، این پتانسیل ها را فرصت خوبی برای استقرار صنایع خودروسازی در منطقه بیان کرد و گفت: همچنین زمینه ترانزیت خودرو و قطعات خودرو آن از مرز اینچه برون در شرق استان فراهم است که صنعتگران می توانند از این امکانات بهره مند شوند.
    این نمایشگاه ها از امروز تا 17 بهمن سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان واقع در بزرگراه گرگان - آق قلا از ساعت 16 تا 21 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    کرمان موتوراکستریم