فونیکسریمکسبهتام

گفت و گو با مدیران ارشد شرکت ره آورد صنعت ایلیا، نماینده انحصاری سانکس (SUNEX) ترکیه

تا بهتر از سانکس نسازیم؛ سانکس برترین است

عصرخودرو: اگرچه پیشینه شرکت ره آورد صنعت ایلیا در همکاری با شرکت معتبر سانکس ترکیه تنها به ۵ سال محدود می شود اما به واسطه سیاست های سخت گیرانه این شرکت توانسته است در بازار پیچیده کشور جای پای محکمی برای خود پیدا کند.

تا بهتر از سانکس نسازیم؛ سانکس برترین است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷:۱۱

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، آقای شهرام ارباب؛ یکی از صاحب امتیازان شرکت ره آورد صنعت ایلیا در توضیح فعالیت های شرکت گفت: این شرکت نماینده انحصاری محصولات برند معتبر سانکس ترکیه است که محصولاتی نظیر بوش پیستون، سوپاپ، سیت، گاید، استکان تایپیت، واشر سرسیلندر، واشر در سوپاپ، اورینگ دور بوش، کاسه نمد ساق سوپاپ، فولی سر میلنگ و ...را در بر می گیرد که از آن ها می توان در محصولات تولیدی دو خودرو ساز بزرگ کشور استفاده کرد.

    آقای امیر رجبی؛ دگر صاحب امتیاز این شرکت در پاسخ به چگونگی جایگاه این شرکت در بازار ایران گفت: کیفیت برتر همواره از بزرگ ترین سرمشق های این شرکت بوده و هست. اگر مجبور به ازدست دادن فاکتوری در بازار تجارت خود باشیم آن فاکتور پول خواهد بود و نه اعتمادی که مشتری به محصولات شرکت ما دارد. از این رو شرکت سانکس در تاریخچه پربار 10 ساله خود هرگز کیفیت را فدای کمیت نکرده است. تمامی محصولات تولیدی سانکس ساخت کشور ترکیه و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ای است که از سوی آلمان و ایتالیا تامین می شوند. همگی این محصولات اصل و دارای 2 سال یا معادل 120 هزار کیلومتر گارانتی هستند. جالب اینجاست که در طی فعالیت های این شرکت در سراسر کشور تا کنون هیچ گزارشی از اجناس مرجوعی به دست نرسیده است.

    آقای ارباب در تکمیل توضیحات افزود: شرکت سانکس در 27 کشور جهان دارای نمایندگی های فروش بوده و به واسطه اعتبار و قیمت بسیار رقابتی؛ این برند به نوعی به مرجع قیمت گذاری رقبای خود بدل شده است. این شرکت همچنین ادعا دارد که تا زمانی که کالایی بهتر از سانکس تولید نکنند سانکس همچنان برترین بازار خواهد ماند و به اصطلاح مدیر این شرکت ؛ تنها رقیب سانکس شرکت خطوط هوایی ترکیه است.

    آقای رجبی همچنین اضافه کرد: سانکس لقب با کیفیت ترین قطعه ساز ترکیه را یدک می کشد. هدف ما از واردات این برند معتبر در کشور نه تنها به دست گرفتن بازار این دست قطعات است بلکه قصد داریم با ارائه کیفیت درخور و قیمت رقابتی رقبای بی کیفیت چینی و هندی را از گردانه رقابت خارج کنیم.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو