فونیکسریمکسبهتام

معاون مدیرعامل مسه فراکفورت:

داستان موفقیت های اتومکانیکای شانگهای ادامه دارد

عصرخودرو: معاون و مدیر نام تجاری مسه فرانکفورت در نشستی خبری که در حاشیه نمایشگاه اتومکانیکای شانگهای برگزار شد با بیان این داستان که در زمان تاسیس این نمایشگاه در سال ۱۹۷۱ هیچ کس گمان نمیکرد این روند آغاز موفقیت بزرگ یک برند باشد، برندی که به عنوان نمایشگاه مرجع صنعت خودرو در اروپا، آسیا ، آفریقا و آمریکا شناخته شد، افزود: در سال ۱۹۹۷ تصمیم برآن شد تا اتومکانیکا را در کشورهای دیگر راه اندازی کنیم.

داستان موفقیت های اتومکانیکای شانگهای ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰:۵۵

     

     

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» مایکل یوهانس با بیان اینکه اولین دوره از اتومکانیکای چین با حضور 322 شرکت از 32 کشور برگزار شد ادامه داد: با گذشت زمان نمایشگاه های متعددی از خانواده اتومکانیکا در کنار فرانکفورت در شهرهای مختلف جهان برگزار شد، به طوری که در شهرهای آمریکای جنوبی مانند بوینس آیرس ، مکزیکو سیتی و ... موفق به جذب بیش از 5000 غرفه گذار نیز شده است.

    وی همچنین با بیان اینکه امروزه بیش از 16000 غرفه گذار و بیش از نیم میلیون بازدیدکننده جذب 14نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا در سراسر جهان می شوند تصریح کرد: اتومکانیکای شیکاگو به عنوان جدیدترین عضو این خانواده و اتومکانیکای کیف در ماه ژوئن آینده برگزار خواهند شد.

    معاون مدیرعامل مسه فراکفورت در ادامه با تاکید بر اینکه تمام این نمایشگاه ها که در سطح بالایی برگزار میشود زنجیره پیشرفته ای در بازار ایجاد کرده است گفت:اتومکانیکای شانگهای از نظر اندازه واقعا برجسته است و هر ساله به پیشرفت خود ادامه می دهد و داستان موفقیتهایش را ادامه می دهد. در حال حاضر بیش از 4900 غرفه گذار از کشورهای مختلف در اتومکانیکای شانگهای حاضر هستند، موفقیتی که بسیار خوشحال کننده است.

    کرمان موتوراکستریم