فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۲۹)

پیتون با قدرت وارد بازار باتری ایران می شود

عصرخودرو: شرکت بازرگانی جاریانی نامی قدیمی و آشنا در بازار باتری های وارداتی ایران است.

پیتون با قدرت وارد بازار باتری ایران می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰:۳۲

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، حامد جاریانی؛ مدیر فروش شرکت گفت: شرکت بازرگانی جاریانی دارای بیش از ده سال سابقه کاری در زمینه واردات انحصاری و پخش باتری های استارتی کلسیومی دربسته مرغوب برای تمامی خودرو های سبک و سنگین از 35 تا 200 آمپر/ساعت است که بازه قیمتی 130 تا 800 هزار تومان را دربر می گیرد. محصولات این شرکت شامل سه برند معتبر و نام آشنای کره ای پوما، راکت و پیتون می شوند. برند پوما از معتبر ترین های بازار داخل است و از ارائه برند راکت در ایران نیز بیش از 30 سال می گذرد. اما برند پیتون گونه کاملا جدید و قدرتمند باتری های وارداتی است که بازرگانی جاریانی به عنوان نماینده انحصاری؛ اولین وارد کننده این برند برتر در ایران به شمار می آید.

    وی در توضیح سیاست های شرکت افزود: ارائه برترین برند های بین المللی که در بازار های اروپا و آمریکا نیز به کار می روند از اهمیت کیفیت و رضایت مشتری حکایت دارد اما محصولات شرکت دارای گارانتی تعویض 6 ماهه و خدمات پس از فروش نیز هستند. چنانچه مشتری در طی 6 ماه با باتری برند شرکت ما با مشکل مواجه شود به یکی از نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت در سراسر کشور مراجعه کرده و درصورتی که پس از انجام تست و کارشناسی فنی ایراد از محصول ما تشخیص داده شود باتری بدون قید و شرط تعویض می گردد.

    وی در ادامه صحبت ها با تاکید بسیار گفت: بزرگ ترین رنج و درد این صنف قاچاق بی رویه و بدون کنترل محصولات بی کیفیت تحت نام های مشابه به داخل کشور است که نه تنها برای آن ها مالیاتی پرداخت نمی شود بلکه ضربه بسیار بزرگی بر پیکره اعتبار شرکت های معتبر تولید کننده و وارد کننده های داخلی زده و موجب بدبینی خریداران نسبت به این برند ها می شود. از مسئولین مربوط انتظار می رود توجه و واکنش بیشتری نسبت به این قضیه از خود نشان دهند و همچنین خریداران نیز کالایی خریداری کنند که دارای خدمات پس از فروش معتبر باشند. در این صورت با دریافت کالای اصل ار وارد کننده نیز حمایت کرده اند.

    کرمان موتوراکستریم