فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران (۲۲)

واکنش ایرانی‌ها به رینگ های QZ بسیار مثبت بود

عصرخودرو: شرکت بین المللی کنژینگن رینگ (Qinzhengn Wheel) که به اختصار با دو حرف QZ شناخته می شود یکی از شرکت های مطرح کشور چین است که مشغول به تولید رینگ های اسپرت سبک آلیاژی در سایزهای مختلف برای بازار خودرو های متنوع است.برای گفت و گو با نمایندگان این شرکت به غرفه QZ مراجعه کردیم و در نهایت تعجب با مالک کمپانی مواجه شدیم که خود در غرفه نشسته بود و با روی باز از ما استقبال کرد.

واکنش ایرانی‌ها به رینگ های QZ بسیار مثبت بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳:۴۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،آقای استیون کانگ (Steven Kong) گفت: شرکت QZ دارای بیش از 15 سال سابقه در طراحی و تولید انواع رینگ های اسپورت خودرو های تمامی کلاس ها از جمله سواری سبک و انواع شاسی بلند گرفته تا محصولات لوکسی همچون رولزرویس و بنتلی در سایز های کاملا متنوعی از 13 تا 24 اینچ است. کیفیت درخور توجه و قیمت بسیار رقابتی محصولات تولیدی این شرکت موجب پیدایش بازار قابل توجه صادرات شده که مشتری عمده آن در ابتدا کشورهای امارات متحده عربی و سپس ژاپن، آسیای شرق، سنگاپور، مالزی، آفریقای شرقی و آمریکای جنوبی است. این شرکت همچنین تجارت عمده با خودروسازانی چون پروتون، مزدا، هیوندای، تیوتا و لند روور برای تامین رینگ های مورد نیاز آن ها دارد.

    وی در ادامه و در پاسخ به اینکه چرا شخصا به ایران آمده و در نمایشگاه شرکت کرده است افزود: من مردم ایران را دوست دارم؛ از طرفی همواره ترجیح میدهم درصورت فراهم بودن شرایط شخصا و رو در رو با مشتری ها صحبت کرده و روابط دوستانه ای ایجاد کنم، به همین جهت شخصا در این نمایشگاه شرکت کردم تا فرصت های کاری در ایران را از نزدیک ببینم. واکنش بازدیدکنندگان در برابر برند QZ بسیار مثبت بود و صحبت هایی هم برای ایجاد نمایندگی های فروش احتمالی در ایران نیز مطرح شد و از این رو امید می رود که به زودی شاهد حضور متفاوت و قدرتمند این برند در بازار ایران باشیم.

    آقای کانگ در رابطه با استاندارد های شرکت گفت: در تولید این رینگ ها از آلومینیوم با خلوص بالا و تکنولوژی های به روز ریخته گری از جمله کم جاذبه، چرخشی و کم فشار بهره گیری شده و همچنین توانسته استاندارد هایی از جمله TUV اتحادیه اروپا، JLL و VIA آسیا و همچنین SIRIM کشورهای مسلمان را کسب کند. سیاست های شرکت QZ شامل ارائه کالایی کاملا مرغوب و درنتیجه کاملا امن و قابل اعتماد است.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو