فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری (۳)

این نمایشگاه فرصت حمایت از تولیدات داخلی را فراهم آورده است

عصرخودرو: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری صبح امروز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت و اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه فرصت حمایت از تولیدات داخلی را فراهم آورده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸:۳۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از شهرنوشت، سیدجعفر تشکری هاشمی در حاشیه این مراسم گفت: دوازدهمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی و خدمات شهری در حالی برگزار شده است که توسعه حمل ونقل شهری پاک و پایدار در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار دارد.
    وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل انسان محور در مقابل حمل ونقل خودرو محور از سیاست های اصلی شهرداری تهران است، گفت: به همین منظور در بخش صنعت نیازمند امکانات، تجهیزات و محصولاتی هستیم که این با دستان توانمند متخصصان ایرانی باید محقق شود.
    وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه حمل ونقل عمومی و خدمات شهری فرصتی است برای ارایه آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی، تصریح کرد: در این نمایشگاه صنعتگران توانمندی هایشان را به نمایش گذاشته و مصرف کنندگان نیز با توانمندی های آنها آشنا می شوند تا از فرصت تولید داخل به نحو شایسته استفاده کنیم .
    تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه صنعتگران باید نیازهای مشتری را سنجیده و خواسته های آنها را برآورده کنند، گفت: به موضوع کیفیت که امروزه بیشترین درخواست مصرف کنندگان است، باید با تولیدات مرغوب صنعتگران داخلی جامعه عمل پوشانده شود. در عین حال مصرف کنندگان نیز باید با استفاده از توان داخلی، صنعت کشور را از واردات بی نیاز کنند .
    وی با بیان اینکه خودکفایی دراستفاده از تولیدات داخلی یک شبه قابل انجام نیست، تاکید کرد: در شهرداری تهران در بخش مترو و اتوبوس هماهنگی با صنعتگران داخلی وجود داشته به طوری که اکنون بالغ بر 60 درصد صنعت واگن سازی کشور بومی سازی شده است. در بخش اتوبوس نیز هیچ خریدی به غیر از شرکت های داخلی صورت نمی گیرد .
    به گفته معاون شهردار تهران این نمایشگاه فرصتی است تا تمامی شهرداری ها و مصرف کنندگان از تولیدات داخلی حمایت کنند.
    تشکری هاشمی تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که از نمایشگاه داشتم قطعا با برخی از تولید کنندگان مذاکره خواهم کرد .

    وی در خصوص استفاده از تولیدات داخلی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: در حال حاضر هیچ خرید خارجی برای ناوگان تاکسیرانی نداریم. صنعتگران داخلی را حمایت کرده و در نظر داریم با ارتقای دانش فنی بومی و استفاده از تجارب خارجی سطح کیفی محصولات داخلی را ارتقا دهیم .

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو