فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تبریز (۸)

افزایش تا ۳۰ درصدی واردات قطعات تقلبی

عصرخودرو: مدیرعامل شرکت ایساکو در حاشیه هجدهمین نمایشگاه خودرو تبریز هشدار داد: برخی با سوء استفاده از فضای تحریم، اقدام به واردات قطعات تقلبی کرده اند که با این اقدام آنها مصرف کنندگان زیان می بینند.

افزایش تا ۳۰ درصدی واردات قطعات تقلبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴:۵۸

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» علی نمکین به مشتریان ایران خودرو توصیه کرد که قطعات مورد نیاز خود را از شبکه نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز و با برند و هولوگرام این شرکت تامین کنند.

    وی در ادامه نیز با اعلام افزایش تا 30 درصدی قطعات تقلبی طی دو سال گذشته تصریح کرد: بیشترین قطعات تقلبی مربوط به ایمنی خودروها از جمله صفحه کلاج، لنت ترمز، مغز هوشمند موتور بوده است.

    مدیرعامل ایساکو همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از صادرات 100 میلیارد ریال قطعه در شش ماهه نخست سال جاری به بازارهای هدف خبر داد و افزود: هم اکنون بالغ بر 75 درصد قطعات محصولات داخلی ایران خودرو از سازندگان داخلی تامین می شود. همچنین 63 درصد سهم بازار قطعات یدکی در حال حاضر متعلق به شرکت ایساکو است.

    علی نمکین همچنین از اجرای طرح احراز هویت قطعات خودرو خبر داد و گفت: از این پس تمام مشتریانی که قطعات خودروی خود را از شبکه تامین قطعات ایران خودرو خریداری می کنند، می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود بارکد نصب شده بر روی جعبه محصول را به سامانه طراحی شده ایساکو پیامک کرده و بلافاصله از اصالت قطعه خود اطلاع پیدا کنند.

    وی با اشاره به این که تمامی برنامه های شرکت ایساکو با رویکرد افزایش مشتریان بنا شده است، افزود: یکی از مهم ترین برنامه های در دست اجرا این شرکت، تحول در نظام ارائه خدمات گارانتی و پذیرش است.

    نمکین تاکید کرد: قیمت قطعات و لوازم یدکی عرضه شده در تمامی فروشگاه های مربوط به شرکت ایساکو یکسان است و این شرکت هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است.

    مدیرعامل ایساکو از تمهیدات جدیدی برای تامین قطعه ECU سرقتی پژو 206 در کمتر از 48 ساعت نیز خبر داد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی به کارگیری قطعات سرقتی ECU در شبکه ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو ممنوع می شود.

    کرمان موتوراکستریم